کد خبر : 29335

کالدرون پرده از علت بیرون گذاشتن کاپیتان پرسپولیس برداشت

کالدرون پرده از علت بیرون گذاشتن کاپیتان پرسپولیس برداشت

اظهارات جنجالی سرمربی پرسپولیس در مورد کاپیتان این تیم حاشیه ای پررنگ تر از متن بازی دیروز شد.

در حالی که در هفته های اخیر تاکید شده بود که سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت از ترکیب به دور است، اظهارات دیروز سرمربی پرسپولیس این ماجرا را وارد فاز جدیدی کرد. تا آنجا که به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس نگاه متفاوتی به این مصدومیت دارد.

کالدرون در کنفرانس خبری بعد از بازی با شهرخودرو راجع به خط خوردن سیدجلال حسینی از لیست 18 نفره پرسپولیس در حالی که خودش مدعی شده بود آمادگی حضور در این بازی را داشت، بیان کرد: اینکه شما سؤال می‌کنید سیدجلال مصدوم است یا نه باید از خود او بپرسید نه من!

در ادامه کالدرون در واکنش به اظهارنظر خبرنگاری مبنی بر اینکه سیدجلال گفته است برای این بازی مصدوم نبوده است، گفت: سیدجلال به خاطر دردهایی که داشت 15 روز با تیم تمرین نکرد. شش روز پیش با او قبل از بازی با ماشین‌سازی صحبت کردم و به وی گفتم «چون دو هفته تمرین نداشتی به دو بازی آینده تیم هم نمی‌رسی». به وی گفتم به خودت فشار نیاور، چون ریکاوری‌ات باید زمان خودش را طی کند تا مصدومیتی که داری، تشدید نشود. قرار بر این  شد تا سیدجلال استراحت کند و فقط ریکاوری داشته باشد، اما یک روز با تیم تمرین کرد و دوباره روز بعدش درد داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤال یکی دیگر از خبرنگاران در رابطه با مصاحبه روز گذشته سیدجلال حسینی مبنی بر اینکه او مشکلی برای بازی با شهر خودرو نداشته است نیز تأکید کرد: من شش روز پیش با این بازیکن صحبت کرده‌ام و فکر نمی‌کنم او دیروز چنین مصاحبه‌ای کرده باشد. بازیکنی که 36، 37 سال سن دارد و دو هفته با تیم تمرین نمی‌کند نمی‌تواند با یک روز تمرین به مسابقه برسد، مگر اینکه مسی باشد. فقط مسی توان این را دارد. بازیکنی که 37 سال سن دارد و دو هفته تمرین نمی‌کند در تیم من نمی‌تواند بازی کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها