کد خبر : 29325

فتحی بعد از برد استقلال: برای داور بازی متاسفم

فتحی بعد از برد استقلال: برای داور بازی متاسفم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای داوری بازی با گل گهر متاسفم چرا که قضاوت ضعیفی داشت.

به گزارش مهر ، امیرحسین فتحی بعد از پیروزی استقلال مقابل گل گهر در هفته ششم لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: برای داوری این بازی متاسفم. این داور در حد این بازی نبود و قضاوت ضعیفی داشت. نسبت به قضاوت داوران و تصمیمات آنها اعتراض کردیم. امیدوارم فدراسیون تدبیری بیاندیشد تا سطح داوری ها بالاتر برود. به هواداران تبریک می گویم. امیدوارم با استفاده از تعطیلات لیگ تیم را بیشتر آماده کنیم. تیم ما بازی های خوبی ارائه می کند. امیدواریم این روند رو به رشد باشد.

مدیرعامل استقلال درباره درخواست استراماچونی برای جذب یک مهاجم خارجی جدید به جای دیاباته تاکید کرد: قرار نیست مهاجم جدید جای دیاباته بیاید. دیاباته مصدومیتش رفع شده و به زودی از مرخصی بر می گردد. از اول هم یک مهاجم دیگر مدنظر استقلال بود و به زودی به جمع ما اضافه می شود.

فتحی در خصوص شایعات مکرر استعفایش از استقلال گفت: این حرف های کسانی است کسانی که آرامش استقلال را دوست ندارند. الان هم خانه بروم می گویند برکنار شده یا استعفا کرده است. امیدوارم با کمک هم تیم را آماده تر داشته باشیم. 

مدیرعامل استقلال درباره پرونده سوپرجام در دادگاه عالی ورزش گفت: منتظر رای دادگاه عالی ورزش هستیم. هنوز مدرک جدیدی از ما نخواسته اند.

فتحی در پایان در پاسخ به سئوال در خصوص پرونده پرو پئیچ بازیکن پیشین این تیم تاکید کرد: شما خبرنگاران بهتر است با پروپئیچ تماس بگیرید. خبرنگاران بیشتر از ما و کمیته تعیین وضعیت و فدراسیون پیگیر هستند. ده ها بار اعلام کردیم. فیفا اعلام کرده که از محل درآمد استقلال در این نهاد، مطالبات پروپئیچ را می دهد. این پرونده از نظر استقلال و فدراسیون بسته شده است. 

وی در پاسخ به این پرسش که نبود تماشاگران چقدر در این دیدار تأثیرگذار بود؟ گفت: متأسفانه این تصمیم کمیته انضباطی بود که هواداران استقلال از دیدن پیروزی تیمشان محروم شوند اما امیدوارم این برد دل آنها را شاد کرده باشد. باید آرزو کنم که دیگر محرومیتی برای تماشاگران ما تا پایان فصل به وجود نیاید.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا استقلال می‌تواند روند پیروزی‌هایش را در دیدارهای بعدی ادامه دهد؟ خاطرنشان کرد: همه مجموعه استقلال تلاش می‌کنند که این بردها ادامه پیدا کند؛ مطمئناً با تعطیلات لیگ، بازیکنان و کادر فنی زمان خوبی خواهند داشت تا بتوانند خود را آماده شروع مجدد لیگ کرده و با حمایت تماشاگران، استقلال توانسته پیروزی‌هایش را در دیدارهای آتی ادامه دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها