کد خبر : 29301

روایت روانخواه از ماجرای جنجالی دروازه بان های استقلال

روایت روانخواه از ماجرای جنجالی دروازه بان های استقلال

دروازه بان استقلال چند روز پیش صحبت های جنجالی در مورد آنچه در خانه یکی از پیشکسوتان استقلال گذشته بود انجام داد. این صحبت ها واکنش هایی را در پی داشت.

امیدرضا روانخواه پیسکسوت استقلال و عضو سابق کمیته فنی این تیم در دوره نقل و انتقالات در گفتگو با سایت آنتن در خصوص ماجرای سید حسین حسینی توضیحاتی ارائه داد.

روانخواه در خصوص روند ورود خود به نقل و انتقالات استقلال در این فصل گفت: همان طور که اطلاع دارید من فصل قبل هم در کمیته فنی باشگاه بودم؛ کمیته‌ای که رسماً تشکیل شد و جلسات خوبی هم به همراه آقایان مظلومی، نامجومطلق، بهتاش فریبا و مجید رضایی برگزار کردیم، اما وقتی فصل تمام شد و آقای شفر از باشگاه رفت، آقای فتحی با شناختی که نسبت به من داشت، من را صدا زدند و گفتند دوست دارم در نقل و انتقالات به ما کمک کنید تا بازیکنانی که می‌گیریم نفرات با کیفیتی باشند؛ به همین سادگی بود؛ من هم گفتم چشم و با اینکه خودم درگیر تیمم هستم، اما هر کمکی از دستم بر بیاید برای استقلال انجام می‌دهم.

پیشکسوت استقلال در مورد دروازه بان استقلال گفت: شروع صحبت‌های‌مان این بود که ما آقای حسینی را می‌خواهیم؛ به من گفتند حسینی بازیکن خوبی است، همشهری شماست و شنیدیم از شما حرف شنوی دارید؛ اگر می‌شود شما صحبت کن تا آقای حسینی بیاید.

آن زمان آقای حسینی در اردوی تیم ملی بود و من رفتم تا با او صحبت کنم که در آن زمان یک مقدار بحث در پست‌های اینستاگرامی او نیز بود؛ من حسین حسینی را دوست دارم و خودش این موضوع را می‌داند؛ به او گفتم سعی کن فقط به فوتبال فکر کنی چون تازه در آغاز شماره یک بودنت در استقلال هستی و تازه شروع فوتبال است؛ نباید وارد این حواشی شوی؛ مطمئناً مهدی رحمتی هم سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و یک بار رفته و دوباره به استقلال برگشته اما تو باید صبور باشی چون در ابتدای فوتبال خود هستی؛ این صحبت‌ها را کردیم و قرار بر آن شد تا آقای حسینی بیاید و قراردادش را تمدید کند، اما سید حسین شرایطی را برای تمدید قرارداد داشت که من به‌عنوان راوی این موضوع را به باشگاه اطلاع دادم ولی باشگاه کاملاً مخالفت کرد و گفت سید نمی‌تواند برای باشگاه تصمیم بگیرد که ما چه کسی را نگه داریم و چه کسی را نگه نداریم.

* رحمتی دیگر؟ یعنی اینکه نظرش این بود که از بین او و رحمتی فقط باید یک نفر در استقلال بماند؟

نظرش هم به این شکل نبود ولی میگفت سالها زحمت کشیدم و دوست دارم بدانم دروازه‌بان اول هستم تا کارم را انجام دهم که ما صحبت کردیم و گفتیم که باشگاه روی تو نظر دارد، علاقه‌مند است قراردادت تمدید شود و به‌عنوان دروازه‌بان اول بمانی، اما سرمربی تیم هنوز مشخص نیست ولی وقتی باشگاه قراردادش را تمدید می‌کند، یعنی نظرش روی تو مثبت است و می‌خواهد بمانی اما شرایط طوری شد که قرار شد جلسه‌ای بین من و آقای خطیر با حضور حسینی برگزار شود.

در ماه رمضان بود که من خودم به سید مشورت دادم و گفتم درست نیست وقتی چند سال در استقلال بودی، اما به باشگاه بروی و بدون توافق باشگاه را ترک کنی؛ گفتم سعی کن تمام صحبت‌هایت را بیرون از باشگاه انجام دهی و بعد از آنکه به توافق رسیدیم به باشگاه بروید و فقط قرارداد را امضا کنیم؛ اینکه به باشگاه برویم و فقط سر یک موضوع به توافق نرسی که آن هم مالی است و به بیرون بیایی، خوب نیست.

حسینی گفت اگر می‌شود مدیر برنامه‌هایم بیاید ولی من گفتم نیازی به مدیر برنامه نیست و یک صحبت درون خانوادگی است که می‌خواهیم انجام بدهیم؛ من به‌عنوان بزرگتر تو حضور دارم و خطیر هم به عنوان نماینده باشگاه می‌آید. ماه رمضان بود و در حیاط خانه ما صحبت کردیم.

البته من یک انتقاداتی نسبت به آقای خطیر دارم و گفتم نباید یک سری مسائل را بازگو می‌کردید ولی واقعاً در خانه ما، حسین حسینی شرایطش را گفت و اولین آن این بود که باید تکلیف آقای رحمتی مشخص شود؛ آنجا علی خطیر گفت نه، چنین شرطی را تو نمی‌توانی بگذاری و حتی او را نصیحت کرد؛ حتی من هم حسینی را نصیحت کردم و گفتم اگر هم چنین نظری داری نباید آن را به زبان بیاوری؛ حتی علی خطیر این را گفت که یک زمانی وحید طالب‌لو و مهدی رحمتی با یکدیگر رقیب بودند که مهدی رحمتی شرایط بهتری داشت ولی آمد گفت ابتدا باید با وحید طالب‌لو تمدید کنید و بعد من قراردادم را تمدید می‌کنم؛ علی خطیر به حسینی گفت من توقع دارم اول بگویی قرارداد مهدی رحمتی را تمدید کنید و گفت اگر به خودت ایمان داری باید بگویی قرارداد رحمتی را تمدید کنیم و وارد رقابت برای حضور در ترکیب شوی. حسینی هم دلایلی داشت که بعضی‌هایش از دیدگاه ما درست و بعضی‌هایش غلط بود؛ این صحبت هم اینجا باقی ماند و قرار شد حسینی خبر بدهد که مدتی از او خبری نشد؛ بعد از آن مدیر برنامه‌ای انتخاب کرد و گفت باشگاه با این مدیر برنامه صحبت کند که او نیز عنوان کرد ابتدا باید تکلیف رحمتی مشخص شود تا بعد حسینی قراردادش را تمدید کند؛ موضوع همین بود و آنقدر پیچیده و بزرگ نبود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها