کد خبر : 29298

یک کلام از مادر عروس ؛ استقلال فقط منشا را کم داشت!

یک کلام از مادر عروس ؛ استقلال فقط منشا را کم داشت!

استقلالی که با آن همه هوادار چهاردهم جدول است، فقط تخت گادوین منشا را کم داشت که این یکی سوژه را هم خطیر جور کرد.

به گزارش پارس فوتبال ، یک روز در میان می‌گویند استقلال از آسیا حذف می‌شود. تیم ۲۵۰۰ تا مشکل دارد، ولی بعضی از بازیکنان در چنان توهمی هستند که انگار در ۳ سال اخیر ۴ تا جام آورده‌اند!

خود استراماچونی اصلاً اعصاب ندارد. خطیر یک روز در میان افشاگری می‌کند که البته بد نیست، چون حداقل هواداران استقلال بیشتر با بازیکنان تیم‌شان آشنا می‌شوند. این وسط استقلالی که با آن همه هوادار چهاردهم جدول است، فقط تخت گادوین منشا را کم داشت که این یکی سوژه را هم خطیر جور کرد.

منشا کلاً در استقلال یک گل زد (یعنی اندازه الحاجی گرو که فقط یک پنالتی زد!)، اما حالا خطیر گفته تخت او را که تحویل گرفتم، شکسته بود!

واقعاً نمی‌دانیم این افشاگری جدید چه دردی را دوا می‌کند، اما از همه این‌ها بدتر مواضع انفعالی امیرحسین فتحی است که گفته بود وزیر ورزش گفت شرایط استقلال خوب است و باید با همین فرمان جلو برود!

این وسط فقط باید به حال رقبای استقلال غبطه خورد. رقبایی که قرار بود بالای جدول با استقلال رقابت کنند، اما حالا آبی‌ها در پایین جدولند.

غصه ماجرا هم برای هوادارانی است که از این همه دعوا و زیرآب‌زنی و حاشیه خسته شده‌اند. حتی بسیاری از پیشکسوتان استقلال به اندازه هواداران غم این تیم را نمی‌خورند، چون اکثر آن‌ها استقلال را فقط با حضور خودشان دوست دارند. یعنی اگر خودشان در مجموعه باشگاه باشند که خیلی استقلالی‌اند و در غیر این صورت دوست دارند تیم همین وضعیتی را داشته باشد که امروز دارد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها