کد خبر : 29294

وقتی خطیر یک طعنه آتش بیار معرکه می شود !

وقتی خطیر یک طعنه آتش بیار معرکه می شود !

خطیر بارها قسم‌خورده و ادعا کرده است که وقتی از باشگاه استقلال رفت دیگر کاری به آن ندارد و درباره‌اش حرف نمی‌زند. او تأکید کرد دوست دارد استقلال نتیجه بگیرد و مشکلی نداشته باشد.خطیر که به افرادی چون فتح اله زاده هم توصیه می‌کرد این‌قدر درباره استقلال حرف نزنند و اجازه بدهند که استقلال نفس بکشد و تیم آرامش داشته باشد،خودش یک طعنه آتش بیار معرکه شده است.

به گزارش شفقنا ، برای بازی‌های استقلال به ورزشگاه آزادی و مسجدسلیمان می‌رود، استوری می‌گذارد و بارها با مصاحبه‌هایش علیه بازیکنان و مدیریت باشگاه باعث ایجاد تنش و حاشیه شده و بسیاری از اسرار و اطلاعات دوران حضورش در استقلال را رسانه‌ای کرده است.

حدود ۲ ماه از رفتن خطیر از باشگاه می‌گذرد که او حاشیه‌های زیادی را برای آبی پوشان رقم‌زده است.

عکس یا بازیکن عراقی و دعوا در باشگاه

مذاکره با مصطفی محمد بازیکن عراقی و انتشار تصویر مشترک آن‌ها و همچنین دعوا و درگیری با ذی‌حساب باشگاه یکی از مهم‌ترین جنجال‌ها و حاشیه‌های خطیر برای استقلال بود. این‌ها بهانه‌ای شد تا خطیر بازهم به میدان بیاید و مصاحبه بلند بالایی انجام دهد:« من قصد بازگشت به سوئیس رادارم و به همین دلیل از باشگاه خواستم که اگر مسئله مالی‌ای وجود دارد باهم حل کنیم. یک سری امکانات و انتظارات برای استراماچونی فراهم نشده که او ناراضی است. مدیران باشگاه این‌طور نیست که نخواهند امکانات را فراهم کنند. آمدن استراماچونی به ایران مانند آوردن ماشین بنز به جاده خاکی است. من تلاش‌های هیات مدیره را دیدم که منابع مالی لازم را برای باشگاه فراهم کنند. اگر منابع مالی نباشد، مشکل پیش می‌آید.»

خطیر به ایتالیایی‌ها خط می‌داد؟!

رسانه‌های ایتالیایی هرچند وقت یک‌بار خبری و تیتری جنجالی درباره آندره آ استراماچونی منتشر می‌کردند. از قهر و نارضایتی او تا موارد دیگر. این‌گونه شایعه شده بود که خطیر به مربی ایتالیایی و رسانه‌های ایتالیایی خط می‌دهد و این حاشیه‌ها را می‌سازد و اخبار مربوط به استراماچونی را به ایتالیایی‌ها منتقل می‌کند.امیرحسین فتحی هم ابتدا به‌گونه‌ای صحبت کرد که انگار معاون سابق را مقصر می‌دانست اما در مصاحبه‌ای دیگر اعلام کرد منظورش خطیر نبود. معاون مستعفی هم در دفاع از خود گفت:

« من از باشگاه بیرون آمده‌ام و دیگر نه اطلاعی از اتفاقات داخل باشگاه‌دارم و نه صحیح است دراین‌باره حرفی بزنم. اولاً استراماچونی بچه نیست. در ثانی به جان عزیزترین افراد زندگی‌ام در دنیا از روزی که از باشگاه استقلال کنار رفتم با استراماچونی تماسی نداشتم. من نامرد نیستم. هرکسی دوست داشته باشد استقلال نتیجه نگیرد، من یکی نیستم. اگر ۷۰، ۸۰ درصد نیاز‌های استراماچونی را هم برآورده کنیم، می‌تواند در استقلال کار‌های بزرگی انجام بدهد.»

خطیر و ماجرای بلبلی

محرومیت محمد بلبلی و واکنش خطیر به این ماجرا و توضیح و تفسیرش یکی از حاشیه‌سازی‌های معاون سابق باشگاه استقلال بود. چند استوری جنجالی گذاشت و بعدازآن هم مصاحبه‌هایی انجام داد. برخلاف توضیح و تفسیرهای معاون مستعفی بلبلی ۶ ماه محروم شد.

استوری برای اسماعیلی

معاون سابق استقلال در هیاهوهای اشتباهات داوری و اعتراضات شدید آبی‌ها به نحوۀ قضاوت محمدرضا اکبریان در بازی با نفت مسجدسلیمان، با انتشار یک استوری،در فضای مجازی موج جدیدی از اعتراضات را به راه انداخت. علی خواستار خطیر بازگردانده شدن کارت زرد دوم فرشید اسماعیلی و نادیده نگرفتن حق ۲۰ میلیون هوادار استقلال شد.او یک استوری دیگر هم در این رابطه گذاشت و خواستار تا در ماجرای فرشید اسماعیلی حق استقلال را بدهند.

مصاحبه علیه منشا و حسینی

«خانه منشا را، با تختخواب شکسته تحویل گرفتم» و «شرط حسینی، رفتن رحمتی و نگرفتن گلر خوب بود» تیترهای روزنامه فرهیختگان در گفتگو با علی خطیر بود. معاون مستعفی استقلال در مصاحبه‌ای تصویری علیه بازیکنان استقلال صحبت می‌کند. هرچند خطیر ابتدا این نقل‌قول‌ها را تکذیب کرد اما با منتشر شدن مصاحبه مشخص شد که تمام آنچه از قول خطیر نوشته بودند درست بود.حسینی، رحمتی، منتظری،طارق همام، فتحی، پاتوسی و بسیاری دیگر صحبت کرد و بازهم حاشیه و چالش جدیدی پیرامون استقلال به وجود آورد.

حمله به وریا وباند شل‌ها!

مصاحبه علیه وریا غفوری فعلاً آخرین حمله و دخالت معاون مستعفی باشگاه استقلال در امور این تیم است. خطیر در آخرین مصاحبه‌اش نه‌تنها وریا که تعداد زیادی از بازیکنان استقلال ازجمله حسین حسینی را هم با حرف‌هایش ادعاهایی که مطرح کرد به چالش کشید:

«کارنامه من در استقلال مشخص است، اما جالب است که یک بازیکن دائماً دنبال فعالیت اجتماعی در فضای مجازی و جمع‌آوری فالور در صفحات مجازی است. اگر هم نمی‌توانی فوتبال را رها و کار سیاسی کن، یا اصلاً از استقلال برو و در تیم دیگری باش و این کارها را انجام بده آقای وریا غفوری! تو به حرف‌ها، پست‌ها و استوری‌هایت در اینستاگرام هم اعتقاد نداری، چراکه اگر داشتی از استقلال و از پول بیت‌المال تقاضای سالی سه و نیم میلیارد تومان نمی‌کردی.من اگر شخم‌زن بودم، باید اول تو و دار و دسته‌ات را شخم می‌زدم. مدیر برنامه شما که همچنان علیه من خط می‌دهد، باعث‌وبانی باخت استقلال در دربی بود، چون همه بازیکنانش بی‌کیفیت بودند و بد بازی کردند.من از استقلالی ریالی پول نگرفتم و ۵۰۰ میلیون تومان هم از جیبم خرج کرده‌ام و می‌توانی این را از مدیران باشگاه بپرسی، ولی تو چه کارکرده‌ای؟ شمایی که فقط ۵۰۰ میلیون تومان سال گذشته زیرمیزی گرفتی! یه BMW سری ٧ گرفتی که ۵ میلیارد قیمتش بود! اگر زورم می‌رسید باند شمارا متلاشی می‌کردم تا استقلال از دست شما نفس بکشد. این شما بودید که به سرکردگی دلال معروف، به عوامل فضای مجازی‌تان خط می‌دادید بازیکن غیر باند شمارا بزنند تا راحت تیم را در اختیار بگیرید.آقای غفوری! یادت رفته گفتی رحمتی را بیرون کن تا استقلال درست شود؟»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها