کد خبر : 29275

بازیکن محبوب برانکو امروز فیکس پرسپولیس می شود

بازیکن محبوب برانکو امروز فیکس پرسپولیس می شود

به نظر می رسد کالدرون در بازی امروز با شهرخودرو با ترکیبی متفاوت از بازی قبلی جام حذفی خود به میدان خواهد رفت تا بتواند دست پر از مشهد به تهران بازگردد.

به گزارش روزنامه گل ، طبق معمول علیرضا بیرانوند شماره یک کالدرون در درون دروازه پرسپولیس خواهد بود اما در دفاع بازهم تغییراتی را گویا قرار است شاهد باشیم. بزرگترین سردرد سرمربی پرسپولیس بابت چینش خط دفاعی اش به بازی یا بازی نکردن شجاع خلیل زاده برمیگشت که در نهایت فرجام خواهی پرسپولیس رد شد و خلیل زاده محروم شد.

به این ترتیب با نرسیدن شجاع معادله خط دفاعی پرسپولیس چطور خواهد شد؟ با نرسیدن سیدجلال که قابل پیش بینی بود که برای بودن در این بازی روی او ریسک نمی کنند حالا احتمالا محمد انصاری به مرکز میدان آمده و نادری در دفاع چپ کار خواهد کرد. و کنعانی زادگان در میانه میدان کنار او و نعمتی هم در سمت راست خط دفاعی کار خواهد کرد که نشان داده در فاز هجومی بهتر می تواند به پرسپولیس کمک کند

در خط میانی اما نکته مهم بحث اعتماد کالدرون به بازیکن محبوب برانکو یعنی محسن ربیع خواه است که گویا قرار است در میانه میدان کنار احمد نوراللهی باشد. رسن در سمت راست و وحید امیری در چپ دو وینگر پرسپولیس مقابل پدیده خواهند بود تا وظیفه تغذیه مهاجمان تیم را برعهده داشته باشند.

در خط حمله یک نگاه تازه را شنیده می شود کالدرون قرار است اجرایی کند و آن بالاخره نیمکت نشین کردن جونیور از ابتدای بازی و بازی دادن به علیپور به عنوان مهاجم نوک است. حالا نفر کناری او کسی جز مهدی ترابی نیست که قرار است بعد از محمد نادری که یک بار از او به عنوان مهاجم استفاده کرد حالا از این بازیکن در خط حمله بهره ببرد.

به هرحال این تغییراتی است که احتمالا کالدرون در بازی مقابل پدیده استفاده خواهد کرد و این احتمالاتی بود که از آخرین تمرین پرسپولیس به نظر می رسید که مدنظر سرمربی آرژانتینی قرمزهای پایتخت است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها