کد خبر : 29270

رویای آقای گلی دوباره مهاجم پرسپولیس تعبیر می شود؟

رویای آقای گلی دوباره مهاجم پرسپولیس تعبیر می شود؟

علی علیپور این فصل حتی از روی نقطه پنالتی هم نتوانسته برای تیم پرسپولیس گلزنی کند. مهاجمی که در لیگ برتر آقای گل شده و فصل گذشته هم جزو گلزنان خوب لیگ برتر به شمار می‌رفت.

به گزارش خبرورزشی، به نظر می‌رسد دلیل اصلی گل نزدن‌های علیپور به مسائل روحی و روانی برمی‌گردد؛ او ابتدای فصل تلاش زیادی کرد که از تیم جدا شود و پیراهن یکی از تیم‌های بلژیکی را بر تن کند. جابجایی‌ای که مورد اشاره خانواده‌اش هم بود، اما این تلاش‌ها نتیجه نداد و بالاجبار در تیم ماند.

ادامه حضور علیپور در تیم برخلاف میل باطنی‌اش بود، اما متاسفانه در این بین با یک واقعیت مهم کنار نیامد؛ اینکه وقتی فصل شروع شد او بازیکن تیم پرسپولیس است و دوباره باید برای این تیم بازی کند و گل بزند. تاثیرات منفی عدم حضور در تیم بلژیکی به وضوح خود را در بازی این مهاجم نشان داد تا جایی که کاملا پیداست روی توپ و دروازه حریف تمرکز ندارد، در حالی که بر حسب عادت به خوبی در موقعیت قرار می‌گیرد و به خوبی صاحب موقعیت می‌شود.

می‌گویند خودکرده را تدبیر نیست، اما این بار و برای علیپور باید گفت خودکرده را تدبیر است. هیچ‌کس به جای علی نمی‌تواند وارد زمین شود و گلزنی کند و گل خود را به نام این مهاجم ثبت کند. این علیپور است که دوباره باید در ترکیب قرار بگیرد و دوباره گل بزند تا از زیر بار فشار روحی و روانی خارج شود و در این مسیر تنها کسی که می‌تواند به او کمک کند خودش است.

ماجرای حضور در تیم بلژیکی پایان یافته و باید به دست فراموشی سپرده شود چراکه تعمق روی آن هیچ آورده‌ای برای این مهاجم نخواهد داشت. خوب یا بد و بنا به هر دلیلی باشگاه به او اجازه نداده که راهی تیم بلژیکی شود و این اجازه ندادن از روی اختیارات باشگاه بوده نه جبر و در چنین شرایطی علیپور موظف است از تصمیم اتخاذ شده تمکین کرده و دوباره برای موفقیت خود و تیم تلاش کند.

با نرفتن به تیم بلژیکی فوتبال برای علی علیپور به پایان نرسیده. او دوباره می‌تواند آقای گل شود و این بار یک تیم بهتر را خواهان خود ببیند. اینطور گل نزدن‌ها که به عدم تمرکز روی موقعیت‌ها برمی‌گردد حتی این مهاجم را از تیم پرسپولیس هم دور می‌کند چه رسد به یک تیم خارجی.

بنابراین به سود این مهاجم است که تبدیل به همان مهاجم روز‌های خوب پرسپولیس شود که نه تنها خود گل می‌زد بلکه برای مهاجم هم‌تیمی هم موقعیت گل می‌ساخت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها