کد خبر : 29267

جریمه در انتظار سرمربی پرسپولیس

جریمه در انتظار سرمربی پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به زودی سرمربی تیم‌های باشگاهی پرسپولیس و شهر خودرو را جریمه خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم‌های شهر خودرو و پرسپولیس در مشهد به مصاف هم می‌روند. این دیدار برای سرخپوشان پایتخت و شاگردان گل محمدی از حساسیت بالایی برخوردار است و ۲ تیم تلاش می‌کنند تا به برتری دست یابند.

قرار بود ساعتی پیش نشست خبری، گابریل کالدرون و یحیی گل محمدی در مشهد برگزار شود، اما بنا بر دلایلی این ۲ نشست برگزار نشد تا سبب ناراحتی اصحاب رسانه شود. قرار است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، کالدرون و گل محمدی را به دلیل حضور نداشتن در نشست خبری جریمه کند.

پیش از این نیز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ۷ مربی به نام‌های، فراز کمالوند، مصطفی دنیزلی، آندره استراماچونی، جواد نکونام، ابراهیم صادقی، امیر قلعه نویی و دراگان اسکوچیچ را جریمه کرده بود و حالا این ۲ مربی نیز به این فهرست اضافه شدند.

البته در نشست‌های خبری پیش از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، مربیان دیگری نیز در نشست خبری شرکت نکرده بودند که آن‌ها نیز جریمه خواهند شد.

این مربیان برابر بند ۵ ماده ۳۱ آئین نامه اجرایی مسابقات این مربیان بابت هر جلسه غیبت، مبلغ یک میلیون تومان جریمه مالی می‌شوند و در صورت تکرار غیبت در نشست‌های خبری قبل و بعد از مسابقه جریمه مالی آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها