کد خبر : 29265

صحبت های جنجالی سیدجلال در مورد ضربه به پرسپولیس از داخل

صحبت های جنجالی سیدجلال در مورد ضربه به پرسپولیس از داخل

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی‌ها در چند ماه مسئولیت‌شان به پرسپولیس ضربه زدند اما هنوز در باشگاه حضور دارند که این مسائل کارها را سخت می‌کند.

به گزارش فارس، سید جلال حسینی در خصوص درگذشت مرحوم جعفر کاشانی پیشکسوت و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: واقعا از درگذشت مرحوم کاشانی همه ما ناراحت و غمگین هستیم و ضایعه‌ تلخی برای باشگاه و هواداران پرسپولیس به وجود آمد؛ چراکه آقای کاشانی از مفاخر فوتبال و کشور ما بود که سال‌ها در سمت‌های مختلف به کشور خدمت کرده است. من این ضایعه تلخ را به خانواده مرحوم کاشانی و همه هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گویم. همچنین از همین طریق چهارمین سالگرد درگذشت هادی نوروزی دوست و هم‌تیمی خودم را تسلیت می‌گویم.

وی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس در آستانه بازی با شهر خودرو گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و در روزهای اخیر تمرینات خوبی برای این بازی انجام دادیم. امیدوارم بچه‌ها فردا با انجام یک بازی خوب بتوانند دست پر از زمین خارج شده و با 3 امتیاز به تهران برگردند.

کاپیتان تیم پرسپولیس در باره نرفتنش به مشهد و غیبت در بازی با شهر خودرو خاطرنشان کرد: بعد از درد کوچکی که داشتم، در این یک هفته خیلی خوب تمرین کردم و زیر نظر کادر فنی همراه با سایر بچه‌های تیم در تمرینات حاضر شدم. در این چند روز و پس از بهبودی تمرینات پرفشاری انجام دادم و مشکلی برای بازی نداشتم، اما به هر حال با نظر کادر فنی در این بازی غایب خواهم بود، اما امیدوارم که فردا پرسپولیس مقابل شهر خودرو موفق باشد و دست پر به تهران برگردد.

حسینی در باره شرایط این روزهای این باشگاه هم افزود: متاسفانه برخی‌ها هستند که در ماه‌های اخیر به پرسپولیس ضربه زدند اما هنوز هم این افراد در باشگاه فعالیت می‌کنند و این اصلا خوب نیست؛ چراکه کارها سخت می‌شود. از روز اولی که برخی‌ها در باشگاه مشغول به کار شدند من می‌دانستم که مشکلات زیادی به وجود می‌آید اما سکوت کردم تا این مشکلات برای پرسپولیس تبدیل به حاشیه نشود، اما می‌دانستم که بالاخره پرسپولیس دچار مشکلاتی خواهد شد. ما مشکلات زیادی داشتیم و کار کردن در این شرایط سخت بود، اما خوشبختانه با حمایت هوادارانمان توانستیم به موفقیت‌های خوبی برسیم.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس از ما حمایت زیادی کردند و با حمایت آنها این تیم ساخته شد، اما برخی‌ها در زمان حضورشان در پرسپولیس خیلی راحت زحمات هواداران را هدر دادند و در چند ماهی که در پرسپولیس مسئولیت داشتند، مشکلات زیادی به وجود آوردند که اثرات آن هنوز وجود دارد. البته باید بگویم که آقای انصاری‌فرد از زمان حضورش در پرسپولیس واقعا تلاش زیادی انجام می‌دهد تا مشکلات حل شود، اما ‌آن قدر مشکلات زیاد است‌ که به راحتی نمی‌توان آنها را برطرف کرد.‌ من می‌دانم چه مشکلاتی ‌برای پرسپولیس ساخته شده‌ و راحت این مشکلات برطرف نمی‌شود، اما انصاری‌فرد در تلاش است تا با مدیریت خود این مسائل را حل کند.‌

کاپیتان تیم پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه کارهایی انجام شد و مشکلاتی به وجود آوردند که با برنامه بود و اقدامات آنها از قبل هم قابل پیش بینی بود، اما من حرفی نزدم تا برای پرسپولیس مشکلی به وجود نیاید. مطمئن باشید حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد. من ماه‌ها با این مشکلات جنگیدم اما حرفی نزدم که پرسپولیس دچار حاشیه نشود. امیدوارم همه دست به دست هم بدهند تا با مدیریت آقای انصاری‌فرد مشکلات پرسپولیس برطرف شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها