کد خبر : 29259

فرهاد مجیدی می دانست چه شده و دست پیش را گرفت!

فرهاد مجیدی می دانست چه شده و دست پیش را گرفت!

کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال دو راه را مقابل فرهاد مجیدی قرار داده بود، اما او بدون توجه به دعوت و تماس‌های این کمیته ترجیح داد اعتنایی به این تصمیمات نداشته باشد و با فرار رو به جلو تصمیم به استعفا بگیرد.

به گزارش تسنیم، وضعیت ناامیدکننده تیم امید و نتایج ضعیف این تیم در دو بازی دوستانه مقابل ازبکستان، عملکرد فنی تیم و همچنین برخی مسائلی که در این تیم وجود داشت، کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال را بر آن داشت تا جلسه‌ای را برای تصمیم‌گیری درباره امیدها برگزار کند.

کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال روز گذشته (چهارشنبه) جلسه‌ای اضطراری را درباره تیم امید برگزار کرد و جمع‌بندی جلسه اعضای کمیته فنی این بود که فرهاد مجیدی برای ادامه فعالیتش به عنوان سرمربی این تیم، زیر نظر کمیته فنی فعالیت کند، کمیته‌ای که روی عملکرد فنی سرمربی تیم امید نظارت ویژه داشته باشد.

البته تصمیم کمیته فنی برای نظارت روی کار سرمربی، تنها راه پیش روی مجیدی نبود. کمیته فنی راه دیگری هم مقابل سرمربی جوان امیدها قرار داده بود تا او در صورت قبول این پیشنهاد، به عنوان کمک مربی در تیم امید به فعالیت خود ادامه بدهد. این تصمیمات در حالی صورت گرفت که اعضای کمیته فنی فرهاد مجیدی حاضر به حضور در جلسه نشده بود و اعضای کمیته فنی قصد داشتند در تماس تلفنی او در جریان قرار بدهند، اما مجیدی پاسخی به تماس‌ها نداده بود. با توجه به رفتارهای سرمربی جوان تیم امید، این تصور نیز به وجود آمد که مجیدی با این حرکت خود قصد داشته مشروعیت کمیته فنی را زیر سؤال ببرد و دست پیش را گرفت و امروز در اینستاگرام استعفای خود را اعلام کرد، استعفایی که این باور را تقویت می‌کند که او به دنبال زیر سؤال بردن مشروعیت کمیته فنی بوده است.

مجیدی در حالی این رفتارها را کرده که عملکرد خوبی در دو بازی دوستانه تیم امید مقابل ازبکستان نداشته است. گفته می‌شود، مواردی در تیم امید رخ داده که مسائل فنی تیم، اتفاقات حاشیه‌ای و همچنین عدم شناخت مجیدی نسبت به برخی بازیکنان تیم، کمیته فنی را ترغیب به تصمیم‌گیری جدی درباره او کرده است. با این حال سرمربی تیم امید پیش از اینکه تصمیم کمیته فنی به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شود یا مهدی تاج روی آن مهر تأیید بزند، تصمیم به استعفا گرفت تا به نوعی دست پیش را گرفته باشد.

در حال حاضر حمید استیلی، امید نمازی و یکی دو گزینه دیگر پیش روی کمیته فنی برای هدایت تیم امید هستند که استیلی به عنوان مدیر این تیم، بخت بیشتری برای هدایت امیدهای فوتبال ایران دارد. با توجه به اینکه فیفادی نیز نزدیک است و تیم امید در این بازه زمانی اردویی را خواهد داشت، به نظر می‌رسد تا 48 ساعت آینده تکلیف جانشین مجیدی نیز مشخص شود تا وقفه‌ای در آغاز اردوی تیم امید ایجاد نشود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها