کد خبر : 29243

شجاع این مشکلش را حل کند ملی پوش می شود!

شجاع این مشکلش را حل کند ملی پوش می شود!

مدافع قائم شهری پرسپولیس از نظر فنی بسیار خوب و باکیفیت نشان داده است و تنها یک مشکل بزرگ دارد.

به گزارش پارس فوتبال ، شجاع خلیل زاده یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار پرسپولیس است که سومین فصل حضورش در پرسپولیس را پشت سر می گذارد.

این بازیکن در مس کرمان بود که خود را به فوتبال ایران معرفی کرد و بعد از آن سابقه بازی کردن در تراکتور سازی و سپاهان را هم در کارنامه داشت.

او توسط برانکو به پرسپولیس آمد و به همراه سید جلال حسینی زوج بسیار خوبی را در خط دفاعی سرخ پوشان تشکیل دادند و همین باعث شد تا مشکلات خط دفاعی این تیم برطرف شود و اینگونه هم شد و پرسپولیس در سه فصل پیاپی با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر برد.

شجاع خلیل زاده همواره از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار پرسپولیس است. او با تعصب بسیار بالایی بازی می کند و همین باعث شده تا از محبوبیت زیادی هم برخوردار باشد.

این بازیکن قائمشهری که ۳۰ سال دارد از بهترین مدافعان سر زن فوتبال ایران است. او در بازی با پا هم تبحر خاصی دارد و عبور دادن توپ از او بسیار سخت است. او از بهترین و باکیفیت ترین مدافعان فوتبال ایران است و جای خالیش در تیم ملی بسیار احساس می شود.

اختلاف کارلوس کی روش با او باعث شد تا این بازیکن به تیم ملی دعوت نشود و در دوران ویلموتس هم با وجود آنکه از بازیکنان خوب لیگ برتر است هنوز در فهرست این مربی بلژیکی قرار نگرفته است.

شجاع از نظر فنی بازیکن بسیار خوب و باکیفیتی است و تنها یک مشکل بزرگ دارد که حساسیت های زیادی را به وجود آورده و آن اعتراض های زیاد به داوری و حاشیه سازی های زیاد او است. اگر این مدافع باتجربه و کلیدی پرسپولیس کمی خوش اخلاق تر شود و تنها روی فوتبال تمرکز کند نه تنها به پرسپولیس کمک بیشتری خواهد کرد بلکه باعث خواهد شد تا او به تیم ملی عم دعوت شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها