کد خبر : 29237

انتقاد تند پیشکسوت خوشتیپ استقلال از آبی ها

انتقاد تند پیشکسوت خوشتیپ استقلال از آبی ها

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید به غیر از ۳-۲ بازیکن این تیم، هیچ بازیکنی در حد نام استقلال نیست.

به گزارش پارس فوتبال ، سعید مراغه‌چیان ، پیشکسوت تیم استقلال درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل گل‌ریحان البرز در چارچوب مرحله یک‌شانردهم نهایی جام حذفی اظهار کرد:

با توجه به این که حریف استقلال در لیگ دسته یک بازی می‌کرد، به نظر من باید در ۹۰ دقیقه کار را تمام می‌کرد، اما این اتفاق نیفتاد و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد و استقلال در وقت‌های اضافه به پیروزی رسید.

فرشید اسماعیلی در این بازی توانست هم گل بزند و هم گل بسازد و توانست در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. به نظر من اگر اسماعیلی نبود، استقلال نمی‌توانست کاری از پیش ببرد. در کل گل‌ریحان در حدی نبود که بخواهد برای استقلال دردسرساز شود، اما تیم چغری بود و کار را مقداری برای استقلال سخت کرد.

سعید مراغه‌چیان ادامه داد:

امیدوارم در بازی‌های بعدی استقلال بتواند روند بهتری از خودش نشان دهد. در بازی‌های اخیر استقلال نتوانسته طروات و کیفیت خوب خود را داشته باشد. در بازی با ذوب‌آهن، تیم استقلال نمی‌توانست از گلی که می‌زد، دفاع کند و باعث شد که نتواند در آن بازی پیروز شود. به نظر من استقلال یک رهبر ندارد که بتواند بازیکنان را در زمین مدیریت کند. به هرحال انتظار داریم استقلال خیلی بهتر از این‌ها عمل کند و به نظر من زمان می‌تواند مشکلات را حال کند.

سعید مراغه‌چیان پیشکسوت استقلال افزود:

استقلال در تمامی خطوط مشکل دارد. فکر می‌کنم در این تیم به جز ۳-۲ نفر، هیچ بازیکنی در حد استقلال نیست. این بازیکنان شاید در تیم‌های قبلی خودشان خوب بودند، اما شرایط در استقلال و پرسپولیس کاملا فرق می‌کند. در این مساله سرمربی هیچ تقصیری ندارد. استراماچونی مربی دلسوزی است و دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد، اما تا به حال شانس نداشته و تیمش در دقایق پایانی نتوانسته نتیجه لازم را بگیرد.

مراغه‌چیان در ادامه اضافه کرد:

به نظر من ۱۶ تیم لیگ برتری به غیر از ۵-۴ بازی نمی‌توانند کیفیت خوبی داشته باشند و این مساله برای لیگ برتر ایران خوب نیست. اما فکر می‌کنم استقلال با این نفرات و با این شرایط می‌تواند در نیمه بالای جدول رقابت‌های لیگ برتر باشد. بازیکنان استقلال اگر بتوانند فعل خواستن را صرف کنند، می‌توانند روند خوب خود را طی کنند و به موفقیت برسند. امیدواریم که شاهد بازی‌های بهتری از استقلال در آینده باشیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها