کد خبر : 29183

خوش شانسی به پسر برانکو رو کرد !

خوش شانسی به پسر برانکو رو کرد !

محسن ربیع خواه در مقابل ماشین سازی هافبک دفاعی تیم پرسپولیس بود و نمایش خوبی را ارائه کرد.

به گزارش پارس فوتبال ، گابریل کالدرون در دیدار با ماشین سازی اولویت سوم خود برای پست هافبک دفاعی یعنی محسن ربیع خواه را در ترکیب اصلی قرارداد و احمد نوراللهی را نیمکت نشین کرد تا هافبک شوتزن شماره ۸ استراحت کند.

محسن ربیع خواه که کمتر در این فصل فرصت بازی پیدا کرده، در دیدار روز گذشته نمایش خوبی داشت و توانست وظایفش را به نحو احسن ایفا کند. اگرچه بیشتر پاس های او رو به عقب بودند اما آمار ۹۶ درصد پاس صحیح در یک دیدار خارج از خانه، آماری است که نشان می‌دهد ربیع خواه تا چه حد دقیق عمل کرده است. وی همچنین ۳ تکل موفق و ۴ قطع توپ داشت و به خوبی مانع از موقعیت سازی هافبک های تیم ماشین سازی شد.

او در این بازی ۴ عملکرد دفاعی داشت و در ۵ دوئل از ۱۳ نبردش هم شکست خورد. ربیع‌خواه سه مرتبه از چهار بازیکنی که قصد دریبل او را داشتند، توپ گرفت و البته با وجود دقت پاس بالا، هیچ پاس کلیدی نداد.

محسن ربیع خواه که در آسمان بازیکن خوبی نبوده، در مقابل ماشین از ۷ دوئل هوایی ۶ تا را به نفع خود تمام کرد تا روز فوق العاده ای را پشت سر بگذارد.

او چهارمین فصل حضور در پرسپولیس را سپری می‌کند و در صورت تداوم این نمایش ها، بی تردید از سوی کادرفنی بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها