کد خبر : 29174

یک نماینده مجلس دیگر هم به داوری اعتراض کرد

یک نماینده مجلس دیگر هم به داوری اعتراض کرد

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی می گوید از داوری دیدار تیم های گل ریحان و استقلال رضایت ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز تصویری در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از نامه اعتراض آمیز نماینده شهر تبریز در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر ورزش بود. دلیل نوشته شدن این نامه، عملکرد ضعیف و جانبدارانه داوران در دیدارهای سرخابی های پایتخت با تیم های ماشین سازی و گل ریحان در رقابت های جام حذفی عنوان شده است. البته ذیل این نامه، امضاهای دو نماینده شهر کرج هم قابل مشاهده است.

در این راستا با عزیز اکبریان، نماینده شهر کرج صحبت کردیم؛ یکی از افرادی که این نامه را امضا کرده و به عملکرد داوران معترض شده است. او در مورد این نامه گفت: من به عملکرد داور مسابقه گل ریحان و استقلال اعتراض داشتم. با افراد متخصصی صحبت کردم که گفتند داور ضعیف بوده. خودم هم نیمه دوم و وقت های اضافی را دیدم. داور خوب برخورد نمی کرد. این نامه ما چیز خاصی نیست و یک تذکر است که در داوری های آینده بیشتر دقت شود. به هر حال داورها نباید سمت تیم های مطرح غش کنند. ضمنا ما نمی توانیم به کسی غیر از وزیر تذکر بدهیم. هر اتفاقی در ورزش بیفتد، ما خطاب به وزیر ورزش می توانیم تذکر بدهیم.

اکبریان درباره وضعیت تیم های فوتبال در کرج گفت: ما شرایط را رصد می کنیم. با امکانات موجود، تیم های باشگاهی در کرج نسبتا خوب کار کرده اند. ما تیمی داریم که 100 دقیقه مقابل یک تیم بزرگ کشور مثل استقلال مقاومت می کند. از نظر امکانات هم خوب هستیم. همین باشگاه انقلاب یکی از بهترین زمین های چمن کشور را دارد. امیدوارم همتی به وجود بیاید که تیم های کرج به لیگ برتر هم برسند.

نماینده مجلس کرج پیرامون بحث انتقال تیم سایپا به استان البرز اظهار داشت: آقای استاندار مجموعه صحبت هایی انجام داده اند که هنوز هم ادامه دارد. انشاالله اگر اتفاقی افتاد، خبرش منتشر می شود. سایپا یا اینطور تیم ها در تهران گمنام هستند. وقتی این تیم ها به ورزشگاه های حتی تیم های شهرستانی می روند، 4 نفر برای حمایت و تشویق آنها به استادیوم نمی روند. اینها اگر در یک شهرستانی باشگاه را قرار بدهند و از پایه جذب کنند و نفوذ داشته باشند، خیلی به نفعشان می شود. من نمی گویم حتما کرج. در هر شهرستانی باشد. در تهران درگیر اتفاقاتی مثل پاس و راه آهن می شوند و از روزگار محو می شوند. پروژه های قبلی انتقال تیم ها به شهرستان هم عجولانه انجام شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها