کد خبر : 29171

برخورد انتقامی ژنرال و سربازها

 برخورد انتقامی ژنرال و سربازها

ذوب‌آهن و سپاهان در حالی با یکدیگر بازی می‌کنند که تقابل امیر قلعه نویی با سه سرباز تیم رقیب جالب توجه است.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  هفته ششم لیگ نوزدهم میزبان یکی از دربی‌های جذاب فوتبال ایران است. سپاهان و ذوب‌آهن دو هفته بعد از شهرآورد تهران برابر یکدیگر قرار می‌گیرند تا نبرد جذابی برای کسب سه امتیاز حساس و جذاب داشته باشند.

این دیدار جدا از اینکه جدال مستقیم دو اسطوره استقلالی است و در قالب دربی سنتی برگزار می‌شود، شاهد جدال حساس دیگری خواهد بود. امیر قلعه نویی مقابل سه سرباز ذوب‌آهن یعنی احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر و مهدی پور که به تازگی در لیست حضور دارند، قرار می‌گیرد.

نبردی که اختلاف قدیمی قلعه نویی با سه بازیکن را بازنمایی می‌کند. در لیگ هفدهم سرمربی حال حاضر سپاهان در ذوب‌آهن حضور داشت و در نقل و انتقالات نیم فصل مهدی پور، پهلوان و اسماعیلی فر با جدایی از جمع سبزپوشان برای پشت سر گذاشتن سربازی به تراکتور رفتند. این در حالی بود که در آن زمان ذوب‌آهن نتایج خوبی نمی‌گرفت و قلعه نویی نیاز فراوانی به حضور آن‌ها داشت.

بعد از جدایی این سه بازیکن سرمربی وقت ذوب‌آهن در مصاحبه ای عنوان کرد که این سه بازیکن دلشان با تیم نبوده است و همان بهتر که از تیم رفته‌اند. اسماعیلی فر، پهلوان و مهدی پور حالا پس از تحمل سختی فراوان با پشت سر گذاشتن دوران سربازی خود به ذوب‌آهن بازگشته‌اند و برای دیدار با سپاهان آماده می‌شوند.

به احتمال فراوان علیرضا منصوریان از دانیال اسماعیلی فر و مهدی مهدی پور در ترکیب اصلی مقابل سپاهان استفاده خواهد کرد و پهلوان با حضور در نیمکت یکی از گزینه‌های تعویض سرمربی ذوبی‌ها خواهد بود. نبردی انتقامی که می‌تواند به جذابیت‌های شهرآورد نقش جهان اضافه کند. سپاهان و ذوب‌آهن روز جمعه از ساعت 17:05 در ورزشگاه نقش جهان با یکدیگر بازی خواهند کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها