کد خبر : 29156

جبران ۸ امتیاز برای استقلال سخت نیست

جبران ۸ امتیاز برای استقلال سخت نیست

یکی از بازیکنانی که در نقل و انتقالات با سر و صدای زیادی از سایپا به استقلال ملحق شد، آرش رضاوند بود.

به گزارش ایران ورزشی ، هافبک-مهاجمی که اگر با استقلال هماهنگ شود می‌تواند در نقش یک لیبروی گلزن خوب بدرخشد.

رضاوند جزو بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران است اما حقیقت درباره او و خیلی‌های دیگر که تازه در فصل نوزدهم پیراهن استقلال را پوشیده‌اند این است که نتوانسته‌اند در هفته‌های آغازین درخشش قابل توجهی داشته باشند.

پیروزی با گل ریحان در جام حذفی اما شاید بتواند او و دیگر بازیکنانی که تازه به استقلال پیوسته‌اند را احیا کند. رضاوند جزو بازیکنان باانگیزه استقلال است و تلاش می‌کند به زودی به فرم بدنی مطلوب دست یابد.

آرش نوید روزهای بهتر را با استقلال می‌دهد و حتی با جرأت از قهرمانی تیمش می‌گوید.

پیروزی مقابل گل ریحان ظاهراً می‌تواند شما را از فرم نامناسب روحی خارج کند. از این پیروزی خوشحالید؟

 به طور کلی بازی خوبی بود. تیم گل ریحان تیم باانگیزه و بانشاطی بود. بازیکنان لیگ برتری خوبی داشت و می‌خواستند ما را غافلگیر کنند اما ما از تجربه بیشتری که داشتیم استفاده کردیم و توانستیم برنده این بازی باشیم. من از این پیروزی خوشحالم اما این تازه مقدمه راه استقلال است.

 

 

در این بازی شما به یک‌باره غافلگیر شدید و از حریف گل خوردید. در ادامه هم یک پنالتی را از دست دادید که از لحاظ روانی وضعیت بدی ایجاد می‌کند. چه شد که توانستید به بازی برگردید؟

 معمولاً وقتی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد که تیمی پنالتی از دست می‌دهد و روحیه تیمی افت می‌کند اما خدا را شکر توانستیم زود به چرخه بازی برگردیم و گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم. ما از ابتدا هم می‌دانستیم بازی بسیار سختی با گل ریحان داریم برای همین بعد از گلی که دریافت کردیم به حملات‌مان ادامه دادیم. حتی بعد از اینکه پنالتی گل نشد هم حمله کردیم تا برنده از زمین بیرون برویم. هدف ما پیروزی بود که هرچند سخت اما به آن رسیدیم تا نقطه عطفی برای ما باشد.

در وقت‌های اضافه انگار موتور شما تازه روشن شد.

 همینطور است. وقتی بازی به وقت‌های اضافه رفت ما مطمئن بودیم که به این تیم گل می‌زنیم چون می‌دانستیم احتمال اینکه آنها از لحاظ بدنی تحلیل بروند زیاد است برای همین جسورانه‌تر حمله کردیم.

 

مرتضی تبریزی در این بازی یک پنالتی از دست داد و تماشاگران هم رفتار تندی با او داشتند. درباره وضعیت روحی و روانی این بازیکن می‌توانی برای ما صحبت کنی؟

 مرتضی بازیکنی بود که وقتی به استقلال آمد نزدیک به ۲۰ گل برای ذوب‌آهن در بازی‌های آسیایی و لیگ به ثمر رسانده بود. او بازیکن کوچکی نیست اما چیزی که مشخص است اینکه بازی کردن در تیم‌های استقلال و پرسپولیس دشوار است و شرایط خاص خودش را می‌طلبد ولی این همه هجمه‌ای که علیه مرتضی شکل گرفته ناشی از نتیجه نگرفتن تیم است. فشار نتیجه نگرفتن بیشتر روی مرتضی بوده. مطمئن باشید اگر بازی‌های آینده را ببریم هم مرتضی و هم دیگر بازیکنان از فشاری که وارد شده خارج می‌شوند. شک نکنید وقتی تیم سرحال باشد مرتضی هم سرحال خواهد بود و برای استقلال گل خواهد زد.

 

تو می‌دانی که هواداران استقلال از ادامه ناکامی‌ها خسته‌اند و برای بیرون آمدن از این شرایط بیش از همه روی بازیکنانی مانند تو که تازه به استقلال آمده‌ای حساب می‌کنند؟ از نقش خودت میان هواداران آگاهی داری؟

 خودم را زیاد درگیر چنین فضایی نکردم اما باید بگویم که هواداران استقلال به من لطف دارند و  تنها کاری که می‌توانم بکنم این است که تلاش کنم تیم نتیجه بگیرد و من هم سهمی در موفقیت‌ها داشته باشم. باید وظایفم را به نحو احسن در تیم انجام بدهم. من چه یک دقیقه در ترکیب استقلال باشم چه ۵ دقیقه دوست دارم عملکردم طوری باشد که دل هواداران شاد شود. هدفی جز این ندارم.

 

محرومیت‌ها و مصدومیت‌های اخیر چه اندازه در ناکامی‌های شما اثر گذاشته است؟

 خیلی زیاد. وقتی تیمی کامل نباشد هم از لحاظ فنی لطمه می‌خورد و هم روحی. بخصوص اینکه مجموعه تازه‌ای باشد که کار هم سخت‌تر می‌شود. شیخ دیاباته، محسن کریمی، وریا غفوری و فرشید باقری بازیکنان مهمی برای ما هستند که با مصدومیت آنها لطمه خوردیم. امیدوارم این مصدومیت‌ها برطرف شود و تیم کاملی داشته باشیم. ما کلی بدشانسی آوردیم اما احساس می‌کنم همه چیز درست می‌شود.

 

تو هم به احیا شدن استقلال امیدواری؟ آیا می‌توانیم شما را مقابل گل گهر هم پیروز میدان ببینیم؟

 هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد و اینطور نیست که بازی آسانی پیش روی ما باشد اما خدا را شکر با بردی که مقابل گل ریحان داشتیم کمی از لحاظ روانی بهتر شدیم. تلاش می‌کنیم امتیاز از دست ندهیم. استقلال دیگر جایی برای از دست دادن امتیاز ندارد. باید به کورس برگردیم. جای استقلال اینجا نیست.

 

می‌توانیم از قول تو بنویسیم که استقلال به کورس قهرمانی برمی‌گردد؟

 ما صددرصد به قهرمانی امیدواریم. لیگ هرگز قابل پیش‌بینی نیست اما تمام تلاش ما همین است که در دایره مدعیان قهرمانی باشیم. تیم ما تغییرات زیادی داشته. تازه داریم به هماهنگی می‌رسیم. خیلی‌ها نا امیدند اما تازه هفته پنجم لیگ است. کلاً فاصله ما تا صدر جدول ۸ امتیاز است و فکر نمی‌کنم جبران ۸ امتیاز کار سختی باشد. ما به کورس قهرمانی برمی‌گردیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها