کد خبر : 29149

می‌خواهیم از پرسپولیس انتقام بگیریم

می‌خواهیم از پرسپولیس انتقام بگیریم

بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو گفت: فصل گذشته سه بار به پرسپولیس باختیم و امیدوارم انتقام آن شکست‌ها را بگیریم.

به گزارش تسنیم، امین قاسمی‌نژاد با اشاره به پیروزی تیمش برابر نساجی در جام حذفی گفت: نساجی جزو تیم‌های خوب فوتبال ایران است و در زمین حریف، بازی سختی داشتیم. بازی روی چمن مصنوعی هم کار ما را سخت‌تر کرد و بعد از بازی بدن‌های بازیکنان به شدت درد گرفته بود. خدا را شکر که بازی را بردیم و به مرحله بعدی رسیدیم.

وی با اشاره به دیدار برابر پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر عنوان کرد: یک روز بیشتر از پرسپولیس استراحت کردیم و شرایط شهر خودرو خوب است. خودمان را آماده این بازی می‌کنیم و هدفی جز برد نداریم. معمولا تیم‌ها وقتی برابر پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرند انگیزه بالایی دارند و بازیکنان ما هم برای این بازی آماده هستند.

بازیکن شهر خودرو در ارتباط با تفاوت پرسپولیس با تیم سال گذشته خاطرنشان کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و امسال هم بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد. سبک کالدرون هم با برانکو متفاوت است. آنها در بیرون از خانه هم دنبال برد هستند ولی ما میزبانیم و باید سه امتیاز را بگیریم. سال گذشته در لیگ برتر و جام حذفی سه بار برابر پرسپولیس شکست خوردیم و حالا می‌خواهیم انتقام آن شکست‌ها را در بازی روز جمعه از پرسپولیس بگیریم.

قاسمی‌نژاد که تا حالا برابر پرسپولیس موفق به گلزنی نشده، در این خصوص عنوان کرد: برای من موفقیت شهر خودرو از هر چیزی مهمتر است ولی تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. امیدوارم طلسم گل نزدنم به پرسپولیس هم شکسته شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها