کد خبر : 29088

تعویض های عجیب کالدرون بلای جان ریتم پرسپولیس

تعویض های عجیب کالدرون بلای جان ریتم پرسپولیس

در روزی که پرسپولیس برای رسیدن به گل سختی کشید و سرانجام دقیقه 100 به گل رسید باز هم گابریل کالدرون تعویض‌های عجیبی انجام داد.

به گزارش ایران ورزشی، با وجود تغییراتی که کالدرون در تیمش انجام داده بود ماشین‌سازی آنقدر ترسو، ناتوان و عقب بازی می‌کرد که پرسپولیس در نیمه اول کاملاً بر حریفش سوار بود و موقعیت‌هایی هم ایجاد کرد که با بی‌دقتی و درخشش حامد لک به گل نرسید.

سرخ‌ها نیمه دوم را هم بهتر از حریف‌شان آغاز کردند و در ربع ابتدایی مسابقه برتر از حریف‌شان بودند اما از وقتی تعویض‌های کالدرون شروع شد ریتم این تیم تا حدودی بهم ریخت و تا لحظه رسیدن به گل موقعیت آنچنانی روی دروازه حریف به وجود نیامد.

بدون شک محمد نادری یکی از بهترین‌های پرسپولیس در نیمه اول این بازی بود و در نیمه دوم نیز همچنان خوب و مؤثر کار می‌کرد اما مشخص نشد چرا کالدرون این بازیکن را بیرون کشید و تعویض کرد.

همچنین در حالی که مهدی عبدی مؤثرتر از جونیور بازی می‌کرد و حداقل دوندگی بیشتری از او داشت اما کالدرون علیپور را به جای عبدی وارد زمین کرد و جونیور را ده دقیقه بیشتر در زمین نگه داشت.

از سوی دیگر نوراللهی وقتی به‌عنوان سومین تعویضی تیمش به میدان رفت که امیر روستایی و سیامک نعمتی به‌عنوان عناصر تهاجمی که می‌توانستند وارد میدان شده و قوای تهاجمی تیم‌شان را تقویت کنند روی نیمکت نشسته بودند اما کالدرون یک مدافع چپ و یک هافبک میانی را به بازی برد و دو بازیکن با قدرت تهاجمی بیشتر را روی نیمکت نشاند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها