کد خبر : 29083

الماس جدید پرسپولیس کشف شد

الماس جدید پرسپولیس کشف شد

شجاع با این نمایش بار دیگر این سؤال را به ذهن هواداران پرسپولیس و علاقه‌مندان به فوتبال آورد که چرا این بازیکن با وجود آمادگی و توانایی‌اش به تیم ملی دعوت نمی‌شود.

حتی اگر بگویند در صحنه گل دوم سپاهان، شجاع هم به اندازه بیرانوند مقصر بوده و باید اشتباهات او را هم به اندازه توانایی‌ها و روزهای درخشانش دید اما این مدافع مازنی جدا از آماده‌ترین و سرپنجه‌ترین بازیکن پرسپولیس، بهترین مهره سرخ‌ها طی یک ماه گذشته بوده است.

شجاع مثل همیشه خوب می‌پرد و خوب می‌دود، پاس اشتباه کم می‌دهد و همانقدر که روی هوا رقیب ندارد، روی زمین هم باج نمی‌دهد. او به لحاظ بدنی آنقدر آماده و سرحال است که ساده‌ترین ضربات را با ضربه برگردان و قیچی‌های نمایشی می‌زند و در سخت‌ترین موقعیت‌ها به راحتی صحنه‌هایی را رقم می‌زند که برخی بازیکنان هم‌تیمی‌اش در فاز حمله قادر به چنین حرکاتی نیستند.

شاید بیرانوند بیکارترین بازیکن پرسپولیس مقابل ماشین سازی بود و حتی یک بار زمین نخورد اما بدون شک نمایش شجاع خلیل‌زاده در تبریز را باید با دقت بیشتری تماشا کرد. شجاع در این مسابقه بدون اشتباه و فوق‌العاده بود تا جایی که به این فکر می‌کردیم اگر خط حمله پرسپولیس هم یک چهره آماده و سرحال مثل شجاع داشت شاید شرایط این تیم بهتر از این بود.

شجاع آمادگی‌اش در این بازی را وقتی به رخ کشید که میان دو مهاجم حریف پایش را تا جایی باز کرد که توپ را با وجود فاصله گرفتن از او در اختیار گرفت.  او در فاز حمله هم توانایی‌هایش را نشان داد و یک بار با پرش و ضربه سر عالی برای زوجش در خط دفاع گلسازی کرد که کمک داور این گل را نپذیرفت.

شجاع که در بازی قبلی مقابل ماشین سازی در تبریز گل سه امتیازی زده بود با این نمایش بار دیگر این سؤال را به ذهن هواداران پرسپولیس و علاقه‌مندان به فوتبال آورد که چرا این بازیکن با وجود آمادگی و توانایی‌اش به تیم ملی دعوت نمی‌شود.

منبع: ایران ورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها