کد خبر : 29075

بازیکن بی کیفیت پرسپولیس باز هم در ترکیب اصلی

بازیکن بی کیفیت پرسپولیس باز هم در ترکیب اصلی

مهاجم جنجالی پرسپولیس در دیدار مقابل شهر خودرو، از ابتدا برای سرخپوشان به میدان خواهد رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، شاگردان یحیی گل محمدی و گابریل کالدرون در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند.

جونیور براندائو، مهاجم ۲۴ ساله برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در بازی‌های گذشته این تیم عملکرد خوبی نداشته و مورد انتقاد هواداران تیم سرخپوش قرار گرفته، بازهم در دیدار با شهر خودرو از ابتدا بازی خواهد کرد و زوج علی علیپور در خط حمله خواهد بود.

این بازیکن که در دیدار‌های گذشته عملکرد خوبی نداشته و با صلاحدید گابریل کالدرون از ابتدا در ترکیب پرسپولیس به میدان می‌رفت، بازهم به صورت ثابت بازی می‌کند تا بازیکنان جوانی مانند امیر روستایی و مهدی عبدی نیمکت نشین باشند.

براندائو در بازی‌های گذشته در لیگ برتر مقابل تراکتور، صنعت نفت آبادان، استقلال و سپاهان بازی کرده و عملکرد خوبی را ثبت نکرده است. همچنین این بازیکن برزیلی رو در روی ماشین سازی در جام حذفی نیز توپ زد.

البته همراه با براندائو، علی علیپور هم در ترکیب اصلی حضور دارد تا او طلسم گل نزدن خود را بشکند. این ۲ بازیکن در۶ بازی گذشته سرخ‌ها موفق به گلزنی نشده اند.

دیدار تیم‌های شهر خودرو و پرسپولیس جمعه ۱۲ مهر ماه ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها