کد خبر : 29068

روحیه به تمرین استقلال برگشت

روحیه به تمرین استقلال برگشت

استقلال تمرینات خود را پس از پیروزی سه بر یک مقابل گل ریحان البرز در مجموعه انقلاب دنبال کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال تهران یک روز پس از به دست آوردن اولین پیروزی مقابل گل ریحان البرز در مسابقات جام حذفی تمرینات خود را در مجموعه ورزشی انقلاب  تهران پی گرفت .

در این تمرین که با حضور بیش از 45 دقیقه ای اهالی رسانه برگزار شد بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند .آن دسته از بازیکنانی که از ابتدا در ترکیب  ثابت بازی مقابل گل ریحان به میدان رفته بودند به صورت جداگانه تمرین کردند و به ریکاوری پرداختند و عده ای دیگر هم زیر نظر "مارکو" دستیار اول استراماچونی کارهای تاکتیکی را انجام می دادند که در این بین جدیت و فریاد های مارکو در تمرین جلب توجه می کرد.

از نکات جالب توجه این تمرین می توان به این موارد اشاره کرد:  

* استراماچونی سرمربی تیم زودتر از هر کسی پایش به زمین تمرین باز شد او ساعت 15:00 وارد زمین تمرین مجموعه انقلاب شد درحالی که تمرین ساعت 16:30 قرار بود برگزار شود . پیش از شروع تمرین، استراماچونی برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و سپس آنها زیر نظر  مربیان تیم به گرم کردن پرداختند.

 *  کاپیتان اول این فصل استقلال وریا غفوری که به علت مصدومیت در دیدار با گل ریحان حضور نداشت، امروز به تمرین اختصاصی پرداخت.  ضمن آنکه قبل از آنکه تمرین آغاز شود یک هوادار کرد زبان به سمت غفوری رفت و با او دقایقی صحبت کرد.

وریا به همراه هروه میلیچ جداگانه زیرنظر بدنساز تیم تمرینات خودشان را انجام دادند که رابطه صمیمانه این دو در خلال تمرین تا حد زیادی جالب توجه بود .

*سجاد آقایی ستاره استقلال مقابل گل ریحان اولین بازیکنی بود که ساعت 13:50 به محل تمرین وارد شد و مورد استقبال اعضای باشگاه قرار گرفت.

* بازیکنانی که روز گذشته به میدان رفته بودند به ریکاوری پرداخته و سپس راهی سونا و استخر شدند. سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* با توجه به برد شب گذشته ، بازیکنان و مجموعه کادر فنی و در کل، اعضای تیم استقلال با روحیه تر از روزهای قبل در تمرین حاضر شده بودند و این را می شد کاملا در فضای تمرین حس کرد.

* از غایبان تمرین می توان به نام شیخ دیاباته و فرشید باقری اشاره کرد که در ادامه علی کریمی زودتر از سایر بازیکنان تمرین را ترک کرد.

* در ابتدای تمرین امروز روزبه چشمی و سید حسین حسینی  برای  انجام مصاحبه نزد خبرنگاران آمدند که از بین این دو، گلر استقلال مصاحبه جنجالی ای را انجام داد و بیشتر صحبت هایش در پاسخ به معاون ورزشی سابق باشگاه بود.

* خبرنگاران خواستار گفت‌و‌گو با استراماچونی شدند، اما سرمربی استقلال اعلام کرد که شب گذشته صحبت‌هایش را بیان کرده است.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال روز جمعه 12 مهر از هفته ششم لیگ برتر فوتبال در ساعت 18:15 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها