کد خبر : 29045

جونیور دسته گل عرب برای پرسپولیس!

جونیور دسته گل عرب برای پرسپولیس!

محمدحسن انصاری‌فرد سخت در تلاش است تا جونیور براندائو را از تیم کنار بگذارد اما...

ورزش 11 - جونیور براندائو شرایط بسیار بدی را در پرسپولیس پشت سر می‌گذارد و کادر فنی و مدیریتی سرخ‌ها خواهان آن است که این بازیکن را کنار بگذارد، اما شاهکاری که ایرج عرب به خرج داده تبدیل به معضل سرخ‌ها شده است.

قرارداد جونیور با پرسولیس به صورت قرضی و یک ساله است. جونیور از لودوگورتس بلغارستان راهی پرسپولیس شد؛ باشگاهی که کارش خرید بازیکنان مستعد از کشور‌های برزیل، آرژانتین، شیلی و... با عقد قرارداد‌های طولانی‌مدت است تا با انتقال قرضی آن‌ها به باشگاه‎های دیگر، علاوه بر برگشت پول خرید بازیکنان، صاحب سود بیشتری شوند.جونیور فصل پیش در یکی از تیم‌های لیگ برزیل به صورت قرضی بازی کرد، اما در این تیم نتوانست درخششی داشته باشد و نیمکت‌نشین بود.

باشگاه بلغارستانی برای این فصل، جونیور را از برزیل به ایران و باشگاه پرسپولیس منتقل کرد. این بازیکن در پرسپولیس فرصت بازی پیدا کرده، اما با عملکرد ضعیف، موجی از انتقادات را برای خود به وجود آورده است.

 با توجه به وضعیت قرارداد جونیور با پرسپولیس، به نظر می‌رسد در این برهه از زمان کنار گذاشتن او کار درستی نیست چراکه باشگاه پرسپولیس در صورت کنار گذاشتن جونیور با ضرر و زیان بزرگی مواجه می‎شود. با این حساب، ماجرای ادامه حضور او در پرسپولیس هم، کلاف سردرگم دیگری برای مدیران باشگاه تهرانی ساخته است.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها