کد خبر : 29038

پشت پرده اختلاف و دعوای دو دروازه بان استقلال رو شد

پشت پرده اختلاف و دعوای دو دروازه بان استقلال رو شد

دروازه‌بان استقلال گفت: حق با هواداران است اما این‌گونه نباشد که هر گلی من خوردم بگویند حسینی مقصر است.

به گزارش ایسنا، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار کرد: بیش‌تر نفرات تغییر کردند و به نظر من بعد از گلی که بازی با فولاد خوردیم، تیم افت شدیدی از لحاظ روحی پیدا کرد و در بازی‌های بعدی از این می‌ترسیدیم که در بقیه بازی‌ها هم در لحظات آخر گل بخوریم.

او درباره افتش در فصل نوزدهم لیگ برتر تصریح کرد: از روز اولی که می خواستم قراردادم را تمدید کنم، معاونی که استعفا داده چنان مصاحبه‌ای را انجام داد و برای اولین‌بار در تاریخ، حرف‌های خصوصی ما را پخش کردند و من را مقابل هواداران قرار دادند. از آن روز جو سنگینی علیه من ایجاد شد و می‌دانستم کار سنگینی دارم. انتقادات اگر سازنده باشد، گوش خواهم داد. در این سال‌ها که دروازه‌بان دوم استقلال بودم، با روحیه و انگیزه‌ای که هواداران به من دادند، پیشرفت کردم و اگر آن‌ها نبودند حتی در این ۴، ۵ سال نمی توانستم برای استقلال به میدان روم. الآن هم حق با هواداران است اما این‌گونه نباشد که هر گلی من خوردم بگویند حسینی مقصر است. تیم گل می‌زند همه گل زده‌اند و تیم گل می خورد، همه گل خورده‌اند. به این شکل نباشد که چه از ۲ متری و چه از فاصله دور استقلال گل بخورد، بخواهند بگویند حسینی مقصر است. البته این‌ها خط‌دهی است که از جاهای دیگر می‌آید ولی من به هواداران می‌گویم که من کاری به جز تلاش برای تیمم نمی‌توانم انجام دهم.

دروازه‌بان استقلال درباره اولین برد تیمش گفت: اگر در بازی‌های قبلی هم بدشانسی نمی‌آوردیم، ۶ امتیاز بیش‌تر داشتیم و نیازی نبود به کلمه "طلسم". خدا را شکر توانستیم پیروز شویم و با این برد جو تیم بهتر شد و امیدواریم این روند خوب ادامه داشته باشد.

وی درباره این که رقیب سرسختی در درون دروازه ندارد، تصریح کرد: به هیچ وجه این گونه نیست. مگر بازیکن دوست ندارد تلاش کند و ستاره استقلال شود. می‌توانید از غلامپور درباره عملکرد من بپرسید. مگر دیوانه هستم که در تیم بزرگی مانند استقلال تلاش نکنم و بخواهم ناز کنم. من تلاشم را کردم و از این به بعد هم آن را ۲ برابر می کنم و مثل ۴ سال اخیر که دروازه‌بان خوبی برای استقلال بودم، در ادامه هم گلر خوبی خواهم بود و در این ۵ بازی هم کمی بدشانسی آوردم. مطمئن باشید به چیزی که بخواهم می‌رسم.

حسینی درباره خطیر گفت: آن آقا تا پارسال رفیق صمیمی من بود. نمی‌دانم چه چیزی عوض شد در عرض این چند ماه. پارسال مدام درباره رحمتی به من بد می‌گفت. ایشان باعث شدند که دعوایی بین من و رحمتی پیش بیایند. به من زنگ می‌زد و می‌گفت رحمتی پشت تو این حرف‌ها را زده و به رحمتی زنگ می‌زد و می‌گفت من چه حرف‌هایی پشت سرش زده‌ام. این خاله‌زنک بازی‌های او باعث شد تا در نیم‌فصل پارسال بین و من رحمتی دعوا پیش بیاید. او به جویباری گیر می‌دهد که دست از سر استقلال بردارد اما مگر خود این آقا استعفا نداده است، پس چرا مدام مصاحبه می‌کند؟ جالب این‌جاست که او ۸ ماه در باشگاه بوده و ادعا می‌کند فرزند استقلال بوده است. بس کنید این مسخره‌بازی‌های‌تان را. کدام معاون مستعفی در ورزشگاه موج مکزیکی می‌رود؟

او افزود: هواداران استقلال باهوش هستند و می‌دانند چه کسی دنبال پست و مقام است. قبل از بازی با العین بود که من را به خانه امید روان‌خواه دعوت کرد تا بر سر قرارداد صحبت کنیم. من اگر بخواهم درباره صحبت‌های خطیر در آن شب صحبت کنم، خطیر دیگر جرات نمی‌کند به ورزشگاه بیاید و موج مکزیکی برود. من که می‌دانم از چه کسی خط می‌گیری. آیا اصلا من بروم، تو به اهدافت می‌رسی. چطور بعد از دیدار با الهلال که ما دو بر یک بردیم، به من گفتی گه "خوب دهن رحمتی را سرویس کردی". حالا رحمتی شده آدم خوب داستان؟ بهتر است که سکوت کنی مگر نه تمام حرف‌هایی که پارسال پشت بازیکن‌ها، مدیریت و فتحی را زدی بازگو خواهم کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها