کد خبر : 29012

مهاجم پرسپولیس به درد نمی خورد!

مهاجم پرسپولیس به درد نمی خورد!

سرمربی پیشین پرسپولیس گفت که این تیم نیاز به تغییرات اساسی در ترکیب و نوع بازی دارد.

حمید درخشان در گفت‌و‌گو با تسنیم, درباره دیدار پرسپولیس و  ماشین‌سازی در جام حذفی و صعود دشوار سرخپوشان به مرحله بعد اظهار داشت: بازی خوبی از پرسپولیس ندیدیم و این تیم با داشته‌هایی که دارد خوب بازی نمی‌کند. مشکل اصلی پرسپولیس عدم هماهنگی است و تیم با این نفرات باید خیلی بهتر و روان‌تر بازی کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس خیلی سردرگم است و در بازی با ماشین‌سازی نیز کارش خیلی سخت شده بود. اگر قرار باشد پرسپولیس به این شکل جلو ببرد, اذیت خواهد شد. باید هرچه زودتر تغییراتی در نوع بازی گرفتن و جایگاه بازیکنان صورت بگیرد. اینطور که من از بیرون می‌بینم این تیم در ترکیب به تغییرات اساسی نیاز دارد.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره عملکرد ضعیف خط حمله این تیم خاطرنشان کرد: کل پرسپولیس مشکل دارد و این تنها برای خط حمله و مهاجمان نیست. مهاجم برزیلی پرسپولیس (جونیور) که اصلاً به درد نمی‌خورد و بقیه بازیکنان هم خیلی باهم هماهنگ نیستند. بازیکنان باید تا الان با هم هماهنگ می‌شدند اما با این وضعیت در ادامه راه خیلی مشکل خواهیم داشت.

درخشان با اشاره به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا, عنوان کرد: اگر خودمان را نرسانیم در آسیا مقابل تیم‌های پولدار, بازیکن‌دار و توانمند آسیایی دچار مشکل می‌شویم. پرسپولیس باید تغییراتی داشته باشد. بازیکنان پرسپولیس هنوز سردرگم هستند و این وضعیت بسیار خطرناک است و باعث مشکل می‌شود. پرسپولیس از حریفانش سخت عبور می‌کند در حالی که این تیم باید خیلی روان‌تر و با برنامه‌تر بازی کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها