کد خبر : 28995

گلزن امروز استقلال با باشگاه مشکل دارد؟

گلزن امروز استقلال با باشگاه مشکل دارد؟

بازیکن جوان استقلال مدعی شد برخلاف صحبت‌هایی که مطرح شده مشکلی با باشگاه ندارد و تلاش خواهد کرد بدون حاشیه در خدمت تیم باشد.

به گزارش ورزش سه، سجاد آقایی که هفته گذشته با خبری مربوط به قرار گرفتن در اختیار باشگاه از سوی استراماچونی مواجه شده بود، در بازی امروز برابر گل ریحان در فرصت کوتاهی که نصیبش شد توانست یکی از گل‌های این تیم در راه صعود به مرحله بعدی را به ثمر برساند.

آقایی که در این دیدار موفق شد یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند، در خصوص بازی گفت: انشاالله که بتوانیم در آینده روزهای خوبی را برای استقلال شکل دهیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما محکوم هستیم که همه بازی ها را در آینده ببریم. این برد خیلی به ما کمک کرد و انشاالله بتوانیم در دیدارهای آینده هم برنده شویم.

بازیکن استقلال در اقدامی جالب توجه در جریان این مصاحبه اعلام کرد برای اینکه تمرکز خود را حفظ کند و وارد حواشی نشود، نمی خواهد مصاحبه کند.

وی در ادامه اما در پاسخ به سوالی درباره مشکلاتی که پیش از این با تیم داشت و باعث شد تا استراماچونی او را در اختیار باشگاه قرار دهد گفت: من مشکلی با استقلال و باشگاه نداشتم. من هیچ صحبتی نداشتم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها