کد خبر : 28969

قلعه‌نویی: گمشده فوتبال ایران را در خرم‌آباد دیدم

قلعه‌نویی: گمشده فوتبال ایران را در خرم‌آباد دیدم

سرمربی تیم سپاهان اصفهان می‌گوید: گمشده امروز فوتبال ایران را در خرم‌آباد دیده است.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ سال پیش برای حضور در یک بازی فوتبال به خرم‌آباد آمده بودم، افزود: به همراه استقلال و شاهین دو بار به خرم‌آباد آمده‌ام و هرگز مشکلی در این شهر به وجود نیامده و این بار نیز از لحظه‌ی ورود مهمان‌نوازی، معرفت و رفتارهایی دیدیم که جزو احترام و عزت نبوده است. در بین راه شور و شوق و رفتارهایی از مردم خرم‌آباد دیدیم که در کمتر جایی این رفتارها مشاهده می‌شود و حق‌ این مردم است که یک تیم خوب لیگی داشته باشند.

قلعه‌نویی اضافه کرد: نگاه مردم لرستان و خرم‌آباد به جامعه و ورزش خوب است و خیلی‌ها می‌گفتند پرسپولیسی یا استقلالی هستند و با احترام درخواست گرفتن عکس می‌کردند اما در جاهای دیگر متلک می‌گویند و با کنایه حرف می‌زنند.

سرمربی سپاهان به دیدار استقلال تهران و گهر دورود در جام حذفی اشاره کرد و افزود: آن دیدار سال ۹۱ برگزار شد که ما یک بر صفر به برتری رسیدیم و شرایط بسیار خوبی فراهم کرده بودند با اینکه بازی به علت بارش باران با یک روز تاخیر برگزار شد اما وقتی رفتار مردم را می‌دیدیم که چقدر عاشقانه زمین را مهیا می‌کردند، لذت می‌بردیم و در طول بازی نیز هواداران هیچ‌گونه بی‌احترامی نکرده و شعاری علیه تیم ما ندادند.

وی تاکید کرد: گمشده امروز فوتبال کشورمان که اخلاق‌مداری و رفتار پهلوانی است را در خرم‌آباد دیدیم، من حرف‌هایم را رک می‌زنم رفتارهایی دیدم که در این چند سال گم شده بود. مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، رئیس هیات فوتبال و چندین مسئول دیگر به استقبال ما آمدند، زمین مسابقه را برای تمرین در اختیار ما گذاشتند و کارهای دیگری نیز انجام دادند که نشان از اخلاق‌مداری دارد.

قلعه‌نویی اضافه کرد: نتیجه دست خداست و حالا شاید در زمان بازی تماشاچی‌ها رفتارهایی انجام دهند اما این نگاهی که من در خرم‌آباد دیدیم، گم‌شده فوتبال ماست.

سرمربی سپاهان در خصوص بازی گفت: پس از دیدار با پرسپولیس تمام تلاش‌مان را به این بازی معطوف کرده‌ایم و برای ما هر دیدار حکم فینال را دارد و به بچه‌ها گفته‌ام با همان انگیزه‌ای که مقابل پرسپولیس به میدان رفتند باید برابر خیبر هم بازی کنند.

وی با بیان اینکه چند روز پیش تاتنهام به وسیله یک تیم دسته چهار انگلیس حذف شد، اضافه کرد: سپاهان تیم اصلی و فرعی ندارد و همه بازیکنان ما اصلی هستند و با تمام توان بازی می‌کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها