کد خبر : 28961

جریمه یواشکی بازیکن استقلال (جزئیات)

جریمه یواشکی بازیکن استقلال (جزئیات)

جریمه یواشکی مهاجم استقلال نه تنها به صورت مالی که با توبیخ در پرونده این بازیکن نیز توأم بود تا زمینه‌ای شود برای عبرت گرفتن سایر بازیکنان که دیگر چنین حرکات غیرمتعارفی از خود نشان ندهند.

به گزارش خبرورزشی، انتشار تصاویر لگد مرتضی تبریزی به کلمن کنار زمین در اعتراض به اتفاقات رخ داده در فولادشهر آن هم تنها ثانیه‌هایی پس از تعویض از سوی استراماچونی باعث شد تا همه طرفداران استقلال و اهالی فوتبال در انتظار برخورد جدی سرمربی ایتالیایی و مدیران باشگاه با این رفتار مهاجم ناکام خود باشند.

این اتفاق، اما به آن شکل که پیش‌بینی می‌شد رقم نخورد تا مرتضی تبریزی بدون اینکه از تمرینات منع یا مورد مؤاخذه قرار بگیرد همچنان در تمرینات استقلال آفتابی شود. در شرایطی که نوع برخورد با رفتارهای مهاجم یاغی استقلال باعث تعجب همه شده بود یکی از نزدیکان باشگاه استقلال پرده از رازی برداشت که حکایت از بررسی پنهانی پرونده بی‌انضباطی‌های مهاجم همدانی داشت.

بنا به گفته این فرد نزدیک به باشگاه کمیته انضباطی استقلال براساس حساسیت‌های حاکم بر اردوی تیم و کمبود مهره‌های تهاجمی در جمع شاگردان استراماچونی، پرونده مرتضی تبریزی را به صورت مخفیانه بررسی و پنهانی جرایم سنگینی برای بازیکن یاغی در فولادشهر صادر کرده است.

جریمه یواشکی مهاجم استقلال نه تنها به صورت مالی که با توبیخ در پرونده این بازیکن نیز توأم بود تا زمینه‌ای شود برای عبرت گرفتن سایر بازیکنان که دیگر چنین حرکات غیرمتعارفی از خود نشان ندهند. آن‌طور که شنیده می‌شود لگد تبریزی به کلمن در نصف جهان بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان جریمه برای تبریزی در برداشته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها