کد خبر : 28817

کالدرون صدای پرسپولیسی ها را درآورد

کالدرون صدای پرسپولیسی ها را درآورد

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تاکنون ترکیب خود را در لیگ برتر بار‌ها تغییر داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی و کسب ۹ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد که پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند تا در ادامه مسابقات شرایط شان بهتر شود و بتوانند به صدر برسند. تا چند روز دیگر شاگردان کالدرون باید ابتدا با ماشین سازی دیدار کنند و سپس به مصاف شهر خودرو بروند.  

البته سرمربی آرژانتینی در چند بازی گذشته ترکیب و مدل حضور بازیکنان در زمین را چندین چند بار تغییر داده که این موضوع صدای پرسپولیسی‌ها را درآورده است.

در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان، سیامک نعمتی در پست دفاع راست به جای مهدی شیری بازی کرد. نعمتی پیش از این هم در پست هافبک راست و هافبک بازیساز بازی کرد.

همچنین این وضعیت هم برای وحید امیری وجود دارد. او یک بازی نیمکت‎نشین بود، سپس هافبک چپ بازی کرد و سپس در کنار احمد نوراللهی به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفت. این بازیکن در دقایقی هم کنار علی علیپور در پست مهاجم بازی کرده است.

البته این تغییرات به محمد نادری هم رسیده است. او ابتدا دفاع چپ بازی کرد و سپس به هافبک چپ رفت تا محمد انصاری به عنوان دفاع چپ در ترکیب بماند و البته به جز این، موارد دیگری هم وجود دارد که از تغییر محل بازیکنان پرسپولیس نشان می‌دهد.

این موضوع با اعتراض هواداران پرسپولیس و کارشناس‌ها روبرو شده و باید دید کالدرون برای بازی با ماشین سازی چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد. آیا بازیکنان در پست‌های اصلی شان به میدان می‌روند یا بازهم جابجا خواهند شد؟

دیدار ماشین سازی و پرسپولیس، دوشنبه ۸ مهرماه ۱۳۹۸ در تبریز برگزار می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها