کد خبر : 28754

واکنش بیرانوند به شوت مهاجم سپاهان؛ اووف! (عکس)

واکنش بیرانوند به شوت مهاجم سپاهان؛ اووف! (عکس)

سپاهان بازی با پرسپولیس را با دو شلیک تماشایی برد. به خصوص ضربه کی‌روش استنلی که شاید هر دروازه‌بان دیگری هم جای علیرضا بیرانوند بود در برابر این ضربه مغلوب می‌شد.

به گزارش ورزش سه، اگر چه کی‌روش استنلی همیشه جز خوب‌های سپاهان بوده و در یکی دو فصل اخیر گل‌های حساسی را برای این تیم به ثمر رسانده، اما کمتر کسی تصور می‌کرد در بازی با پرسپولیس چنین شوتی بزند.

آن‌هم روی توپی که هیچ برنامه‌ریزی روی آن صورت نگرفت و با پای چپ. این گل به خوبی نشان داد کی‌روش استنلی جدا از ضربات سر و قطع کردن توپ روی ارسال از کناره‌ها این توانمندی را هم دارد که با شوت از راه دور دروازه حریف را باز کند. حتی با پای چپ.

عکس‌العمل علیرضا بیرانوند در برابر شوت کی‌روش استنلی در نوع خود جالب بود. او بعد از اینکه نتوانست در برابر ضربه ناگهانی این مهاجم برزیلی واکنشی از خود نشان دهد دستان خود را به علامت تسلیم بالا برد و گفت اووف!

از صورت علیرضا بیرانوند بعد از ضربه کی‌روش استنلی به وضوح مشخص است که دروازه‌بان پرسپولیس چنین کلمه‌ای را بر زبان آورده است. گزارشگر بازی هم به این نکته اشاره کرد.

 

علیرضا بیرانوند البته می‌توانست در برابر ضربه محمد محبی از خود واکنش بهتری نشان دهد چرا که ضربه این بازیکن در زوایه بسته بود. هر چند چرخش محمد محبی و ضربه او آنقدر سریع بود که علیرضا بیرانوند با وجود واکنش نتوانست مانع از به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان شود. با این حال نمی‌شود کتمان کرد که علیرضا با وجود دو گلی که در این بازی خورد از بهترین‌های پرسپولیس است و به یقین در ادامه بازی‌ها باز هم می‌تواند از مهره‌های تاثیرگذار تیم پرسپولیس باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها