کد خبر : 28583

پچ پچ درگوشی بازیکنان پرسپولیس در مورد هم تیمی؛ صد رحمت به بودیمیر!

پچ پچ درگوشی بازیکنان پرسپولیس در مورد هم تیمی؛ صد رحمت به بودیمیر!

پرسپولیس در شرایطی قرار است با روحیه از برد دربی 90 به مصاف سپاهانی برود که گویا کالدرون قرار نیست در ترکیب اصلی خودش تغییراتی را به وجود بیاورد.

به گزارش روزنامه گل، نکته اصلی اما در بازی با استقلال به خط حمله پرسپولیس برمی‌گشت که جدا از علیپور که هنوز شرایط آمادگی خودش را پیدا نکرده کالدرون از جوینور ، مهاجم برزیلی سرخ‌ها در کنار این بازیکن بهره برد.

بازیکنی که از همان ابتدای حضورش در پرسپولیس شنیده می‌شد کیفیت آن‌چنانی ندارد و جدا از کالدرون که او را اولویت نهم خودش نامیده بود، حتی باعث شده تا صدای بازیکنان هم دربیاید. در این خصوص شنیده شد بازیکنان در تمرینات وقتی عملکرد این بازیکن را می‌بینند در جمع خودشان می‌گویند: «بودیمیر واقعاً از این بازیکن بهتر بود و حداقل این‌که یک پاس درست می‌داد و در درگیری‌ها خوب شرکت می‌کرد و واقعاً صد رحمت به بودیمیر!»

کیفیت نه‌چندان خوبی که در دربی کالدرون مجبور شد میدان را به مهدی عبدی جوان بسپارد که تک‌گل این بازیکن او را برنده اولین تجربه دربی‌اش کرد.

بااین‌حال اما اینکه می‌شنویم کالدرون همچنان به جونیور اعتماد دارد و معتقد است او بهتر خواهد شد آن‌ها در شرایطی که بازیکنان آماده‌ای مثل روستایی و عبدی را در اختیار دارد که حداقل با دوندگی و بازی درگیرانه بهتر می‌توانند به او کمک کنند، خیلی عجیب است و عجیب‌تر اینکه بازهم زوج علی علیپور در بازی با سپاهان در نوک حمله پرسپولیس خواهد بود.

حالا باید منتظر ماند و دید که این دیدگاه کالدرون تا چه اندازه به او که مدام از گل نزدن و موقعیت نساختن تیمش گله دارد آیا به کار او می‌آید یا بالاخره مجاب می‌شود با نشاندن جونیور روی نیمکت، میدان را در اختیار دیگر مهاجمان تیمش قرار دهد. هرچند که به‌جز خط حمله دیگر تغییرات او در این چند وقت اخیر آن‌چنان به کارش نیامده و بار هجومی پرسپولیس به‌مراتب کمتر شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها