کد خبر : 28572

خطر محرومیت در کمین 6 بازیکن استقلال و پرسپولیس

خطر محرومیت در کمین 6 بازیکن استقلال و پرسپولیس

کمیته انضباطی چند بازیکن سرخابی‌ها را به‌دلیل تخلف در دربی احضار کرد. این کمیته همان‌طور که پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد در فصل جاری خیلی زود به تخلفات صورت گرفته ورود کرده و نسبت به آنها حکم صادر کند.

به گزارش ایلنا، اولین بازیکنی که اعلام شد به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شود فرشاد احمدزاده بازیکن پرسپولیس بود. این بازیکن به‌دلیل اینکه شروع‌کننده درگیری و برخوردهای فیزیکی بود، احضار شده است.

از این باشگاه همچنین شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز باید به‌دلیل رفتار غیرورزشی توضیحاتی به این کمیته ارائه دهند.

این درحالی است که از باشگاه استقلال نیز علی کریمی، عارف غلامی و سیاوش یزدانی به همین دلیل باید در کمیته انضباطی حاضر و پاسخگو باشند.

فرشاد احمدزاده

در ابلاغیه کمیته انضباطی برای احمدزاده آمده است: حسب گزارش واصله از مقامات رسمی دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از سری رقابتهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، تخلفاتی از سوی فرشاد احمدزاده بازیکن پرسپولیس منعکس شده و از آنجائیکه تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از شروع درگیری، برخورد فیزیکی، تحریک تماشاگران و سردستگی در نزاع دسته جمعی در مسابقه می باشد، در خور صدور قرار دستور موقت بوده و به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای قطعی، وی از تمامی مسابقات معلق و محروم است.وی جهت ادای توضحیات در خصوص تخلفات خود باید روز 7 مهر ماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشد.

باشگاه پرسپولیس، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان

در ابلاغیه کمیته انضباطی برای باشگاه پرسپولیس نیز آمده است: باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلفات تماشاگرانش (شکستن صندلی، پرتاب به سمت تماشاگران تیم مقابل، فحاشی به بازیکنان تیم مقابل، نزاع دسته جمعی بازیکنان) و همچنین به شجاع خلیل زاده  به دلیل رفتار غیر ورزشی و نقض مقررات و اعتراض شدید به داوری و حسین کنعانی زادگان به دلیل رفتار غیر ورزشی ، نقض مقررات و اعتراض شدید به داوری ، نفرات فوق به همراه مسئولین باشگاه پرسپولیس بر اساس بند 11 ماده 21 از مقررات انضباطی مصوب 97/12/19 باید دفاعیات خود را از تاریخ این ابلاغیه (یکم مهر ماه) به مدت دو روز به کمیته انضباطی به صورت مکتوب ارسال کند.

باشگاه استقلال، علی کریمی، عارف غلامی و سیاوش یزدانی

اما باشگاه استقلال نیز از این ابلاغیه در امان نماند. باشگاه استقلال به دلیل تخلفات تماشاگرانش ( پرتاب سنگ و اشیا، شکستن صندلی، پرتاب به سمت تماشاگران تیم مقابل، فحاشی به بازیکنان تیم مقابل، نزاع دسته جمعی بازیکنان) و همچنین به علی کریمی به دلیل خطای شدید و رفتار غیر ورزشی، عارف غلامی به دلیل رفتار غیر ورزشی، نقض مقررات و اعتراض شدید به داوری و سیاوش یزدانی به دلیل رفتار غیر ورزشی ، نقض مقررات و اعتراض شدید به داوری ، نفرات فوق به همراه مسئولین باشگاه استقلال بر اساس بند 11 ماده 21 از مقررات انضباطی مصوب 97/12/19 باید دفاعیات خود را از تاریخ این ابلاغیه (یکم مهر ماه) به مدت دو روز به کمیته انضباطی به صورت مکتوب ارسال کند».

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها