کد خبر : 28554

منصوریان در برابر استقلال تیمش را از لب خط کُچ می کند یا ...

منصوریان در برابر استقلال تیمش را از لب خط کُچ می کند یا ...

بازی حساس تیم‌های ذوب آهن و استقلال در شرایطی برگزار می‌شود که این مصاف برای هر دو مربی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

به گزارش ورزش سه، استقلال که با شکست در دربی عملاً روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند و از طرف دیگر ذوب‌آهن نیز بعد از حذف در آسیا هنوز با روزهای خوب خود فاصله دارد.

در واقع مصاف استقلال و ذوب‌آهن در فولاد شهر مصافی است که در آن، دو مربی به دنبال شروع یک ماجراجویی پیروزمندانه هستند.

این اتفاق در حالی رقم خواهد خورد که در آخرین مصاف دو تیم، ذوب‌آهن در تهران مقابل استقلال شکست خورد. آن هم در روزی که علیرضا منصوریان برای احترام به هواداران آبی لب خط حاضر نشد و به جای او محمد خرمگاه هدایت سبزپوشان را انجام می‌داد. درست به مانند حضور در نفت تهران که منصوریان را مجاب به حضور در کنار زمین نمی‌کرد و او اغلب با نشستن روی صندلی و سر کردن کلاه آبی، دست راست خود را جلوتر می‌فرستاد.

با توجه به این موضوع که بعد از شکست مقابل استقلال، انتقاداتی به علیرضا منصوریان در اصفهان شکل گرفت و برخی از بابت عدم حضور این مربی انتقاد کردند، حالا باید دید او برای مصاف پیش رو در فولادشهر لب خط حاضر خواهد شد یا ترجیح می‌دهد بار دیگر از دستیارانش برای این امر در بازی با تیمی که همه نام او را با نام آن گره خورده می‌دانند، استفاده کند؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها