کد خبر : 28544

افشاگری فوق جنجالی سعادتمند علیه خطیر؛ دلیل ناکامی استقلال فاش شد!

افشاگری فوق جنجالی سعادتمند علیه خطیر؛ دلیل ناکامی استقلال فاش شد!

احمد سعادتمند عضو سابق هیئت مدیرۀ آبی‌ها که به شکلی عجیب اقدام به ترک هیئت مدیرۀ استقلال کرده بود، دلیل این ماجرا را فاش ساخت!

به گزارش ورزش 11 - احمد سعادتمند عضو هیئت مدیرۀ سابق استقلال تهران که پس از بروز برخی مشاجرات نامشخص و دلایل نامعلوم، در سکوتی مشکوک اقدام به ترک صندلی خود در راس مدیریت آبی‌ها کرده بود، دلایل این تصمیم جنجالی‌اش را بالاخره علنی کرد تا به نوعی ادعاهای وریا غفوری را علیه علی خطیر تایید کرده باشد و حالا توپ در زمین خطیر قرار بگیرد!

بنا بر افشاگری صورت گرفته و تایید سعادتمند؛ علی خطیر به همراه امید روانخواه مربی تیم پایه‌های استقلال، تیم کنونی آبی‌های تهران را بسته‌اند و اوج درگیری هیئت مدیرۀ استقلال با خطیر دقیقاً در جایی بوده است که او به صورت خودسرانه در امور نقل و انتقالات عمل کرده و تصمیماتی جنجالی همچون افزایش دستمزد استراماچونی از 500 هزار دلار به 700 هزار یورو را اتخاذ کرده بود و به دلیل برخی مشکلات با مدیربرنامه‌های برخی بازیکنان خاص، عذر آنها را در ادامۀ همکاری با استقلال خواسته بود.

حالا باید منتظر ماند و دید که علی خطیر چه واکنشی را به این ادعای عجیب و جنجالی سعادتمند نشان خواهد داد و این بازی بسیار ترسناک به کجا خواهد انجامید!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها