کد خبر : 28537

بمب بزرگ در استقلال منفجر خواهد شد؟! (عکس)

بمب بزرگ در استقلال منفجر خواهد شد؟! (عکس)

باشگاه استقلال تهران تا ساعاتی دیگر دستخوش تغییرات ساختاری بسیار بزرگی خواهد شد و مرد محبوب سابق باشگاه، بار دیگر بر روی صندلی قدرت خواهد نشست.

به گزارش ورزش 11 - مشابه پروسه‌ای که پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر، برای پرسپولیس و ایرج عرب رقم خورد، حالا برای امیرحسین فتحی رقم خورده و نبود ثبات مدیریتی در اتاق مدیریت باشگاه و همچنین انتقاد هواداران از شیوۀ عملکرد فتحی و معاونینش، رسماً کار را به مرحلۀ پایانی رسانده است تا شایعۀ استعفای او که مبتنی بر گام نخست جداییش می‌باشد برداشته شود!

شایعاتی که به صورت گسترده در فضای مجازی در حال رد و بدل شدن است، استعفای فتحی است! استعفایی که می‌تواند یک استعفای تحمیل شده از سوی وزارت ورزش باشد، هرچند که این ماجرا هیچ منافاتی با خواستۀ اصلی هواداران استقلال ندارد و دقیقاً همان چیزی است که آبی‌ها از وزارت ورزش می‌خواهند، پس در هر صورت این اتفاق در راستای مسیر ایده‌آل هواداران است.

نکتۀ جالب و جنجالی این ماجرا اینجاست، که مدیر بعدی همان کسی است که استقلالی‌ها همواره نام او را فریاد کشیده‌اند و عاشقانه سنگ او را بر سینه کوبیده‌اند! علی فتح الله‌زاده! مدیر موفق و متعصب آبی‌ها که سال‌ها پیش با به ثبت رساندن رزومه‌ای موفق از خود توانست جایگاهی دست نیافتنی را نزد هواداران بدست بیاورد و احتمالا تا ساعاتی دیگر به طور رسمی به عنوان مدیر جدید استقلال معرفی خواهد شد!

علی فتح‌الله‌زاده

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها