کد خبر : 28471

مسی مرد سال فوتبال جهان شد (عکس)

مسی مرد سال فوتبال جهان شد (عکس)

در مراسم انتخاب بهترین‌های سال فیفا موسوم به «THE BEST» با حضور میهمانان ویژه و ستاره‌های فوتبال، بهترین‌های هر بخش مشخص و معرفی شدند.

به گزارش تسنیم، چهارمین مراسم سالانه انتخاب بهترین‌های سال فوتبال دنیا (THE BEST) این بار به میزبانی شهر میلان در سالن «تئوترو آلا اسکالا» برگزار و نفرات برتر هر بخش معرفی شدند. در مهمترین بخش‌ها؛ لیونل مسی عنوان مرد سال فوتبال جهان را از آن خود کرد، یورگن کلوپ بهترین مربی و آلیسون نیز بهترین دروازه‌بان جهان شناخته شدند.

اجرای این مراسم را رود گولیت هلندی، چهره سرشناس دنیای فوتبال و ایلاریا دی‌آمیکو مجری مشهور و همسر جان‌لوئیجی بوفون بر عهده داشتند.

جانی اینفانتینو که برای معرفی مرد سال روی سِن آمده بود، ابتدا در مورد پدیده نژادپرستی در فوتبال و لزوم برخورد با آن برای حضار صحبت کرد و در ادامه جایزه بهترین بازیکن سال را به لیونل مسی اهدا کرد. به این ترتیب مسی در چهارمین دوره مراسم THE BEST برای اولین بار این جایزه را کسب کرد. در 3 دوره قبلی، 2 بار رونالدو و یک بار مودریچ این جایزه را به دست آوردند، البته مسی برای ششمین بار جایزه مرد سال دنیا در شیوه‌های مختلف برگزاری مراسم را به دست آورد.

1398070123544921618477454

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها