کد خبر : 28424

صحنه هایی که به محرومیت بازیکن پرسپولیس منجر شد (عکس)

صحنه هایی که به محرومیت بازیکن پرسپولیس منجر شد (عکس)

جنجال در دربی علی رغم وجود وجه منفی برای تماشاگران جذاب است. صحنه ای که نعمتی، یزدانی و احمدزاده کارگردان آن در دربی 90 بودند.

به گزارش ورزش‌ سه، جنجال، درگیری و بزن بزن عناصر جدا ناپذیر مسابقات حساس جهان از جمله دربی‌ها است.

اما دربی 90 شاهد صحنه‌های خشن تری بود. بگذارید از شکستگی سر کنعانی زادگان و پرتاب سنگ به زمین بگذریم و یک راست به دقیقه 85 برویم. جایی که نعمتی در درگیری با میلیچ توپ را از زیر دست و پا درآورد و جنگنده به جلو حرکت کرد. اما سد دیگر جلو او قرار گرفت. سیاوش یزدانی با پای چپ نعمتی را نقش زمین کرد و در ادامه زانوی او به سر هافبک پرسپولیس برخورد کرد. همین لحظه بود که انفجار را در دربی به وجود آورد. نعمتی از روی زمین بلند شد و اعتراض شدیدی را به یزدانی کرد و مدافع استقلال به نشانه عذرخواهی دستش را بالا برد.

حالا نفر سوم وارد دعوا می‌شود. احمدزاده با سرعت می‌آید و بر تخت سینه یزدانی می‌کوبد و شجاعیان برای دفاع از یار خودی سینه ستبر می‌کند. در این بین احمدزاده با خشن ترین حالت شجاعیان را به نقطه ای دور هدایت می‌کند. این اتفاق که نزدیک نیمکت استقلال رخ داد، باعث شد تا استراماچونی به عنوان اولین نفر خارج از بازی وارد مهلکه بشود و سعی در آرام کردن اوضاع داشته باشد که تا حد زیادی تاثیر مثبتی روی بازیکنان استقلال داشت.

01436783

01436780

01436773

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها