کد خبر : 28387

ظاهرا در مورد پنالتی حق با استقلالی ها بود

ظاهرا در مورد پنالتی حق با استقلالی ها بود

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: پنالتی برای استقلال باید تکرار می‌شد و علیرضا بیرانوند نیز باید کارت زرد می‌گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خصوص قضاوت موعود بنیادی فر در دیدار امروز استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: دقیقه ۲۶ مرتضی تبریزی که با شجاع خلیل زاده شانه به شانه در محوطه جریمه حرکت می‌کرد تعادل خود را از دست داد و داور در حالی این صحنه را پنالتی اعلام کرد که خطایی از مدافع پرسپولیس مشاهده نکردیم، اما در ادامه بیرانوند در حالی پنالتی را مهار کرد که طبق آیین نامه دروازه بان باید پایش روی خط دروازه باشد که دیدیم بیرانوند رو به جلو حرکت کرد و داور باید پنالتی را تکرار می‌کرد و با کارت زرد دروازه بان پرسپولیس را جریمه می‌کرد. در دقیقه ۳۰ داور به درستی خطای علی کریمی را بر روی مهدی ترابی در بیرون محوطه جریمه اعلام کرد و آن را به دلیل قطع حمله موثر با کارت زرد جریمه کرد.

او در ادامه افزود: داور در دقیقه ۳۹ کنعانی زادگان را به دلیل رفتار غیر ورزشی که موجب تحریک هواداران شده بود و همچنین تبریزی را به دلیل واکنش به رفتار کنعانی زادگان به درستی با جریمه مواجه کرد. در دقیقه ۵۸ شجاع خلیل زاده در بیرون از محوطه مرتکب خطای هند شد که این صحنه از دید چشم داور دور ماند و در ادامه داور به درستی داریوش شجاعیان را با کارت زرد جریمه کرد.

مظفری زاده در پایان تصریح کرد: در دقیقه ۷۸ فرشاد احمد زاده با دست به صورت بازیکن حریف زد که داور این صحنه را ندید، در حالی که باید به او کارت زرد نشان می داد. در دقیقه ۸۹ علی کریمی در حالی با کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد که داور می‌توانست او را با کارت قرمز مستقیم اخراج کند. دخالت بی موقع فرشاد احمد زاده در دقیقه ۹۲ موجب درگیری شد که بنیادی فر با تصمیم درست خاطیان را با کارت زرد جریمه کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها