کد خبر : 28351

استراماچونی در استقلال ماندنی است؟

استراماچونی در استقلال ماندنی است؟

استقلال به پرسپولیس باخت تا هم دربی سنتی را باخته باشد ، هم جایگاه در جدول کاملا ناباورانه باشد و از همه مهمتر اینکه آینده سرمربی این تیم بیشتر در ابهام باشد!

استقلال درست به مانند دربی قبلی یک پنالتی را خراب کرد و با یک گل مغلوب پرسپولیس شد. نتیجه ای که این تیم را با همان 2 امتیاز در جایگاه 15 جدول رده بندی قرار می دهد. جایگاهی که هیچ استقلالی نمی تواند آن را بپذیرد.

به نظر می رسد روزهای سخت تر آندره آ استراماچونی با این باخت در راه است. تا آنجا که شاید جایگاه او در این تیم به خطر بیافتد. هر چند زمزمه های گذشته نشان می دهد که او قبلا هم به دنبال جدایی بوده است. شاید این باخت کارش را راحت کند!

امروز پیش از آغاز دربی هوادارانی که زودتر به ورزشگاه آزادی آمده بودند روی سکوها یک نام را صدا زدند. فرهاد مجیدی. هواداران استقلال که از عملکرد استراماچونی در سه هفته اول ناراضی بودند، فرهاد مجیدی را مورد تشویق قرار داده و او را سرمربی بعدی آبی پوشان دانستند. این در حالی بود که هنوز باخت دربی رقم نخورده بود. حالا شاید صدای این هواداران بلندتر از قبل شود.

البته پیش از شروع دربی، امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال به طور قاطع از استراماچونی حتی در صورت باخت در دربی حمایت کرد. اما فوتبال است و هزاران اتفاقی که تا زمان وقوع به طور قاطع تکذیب می شوند!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها