کد خبر : 28310

دربی، بدون کاپیتان جلال و شیخ آبی!

دربی، بدون کاپیتان جلال و شیخ آبی!

در آستانۀ دربی 90، دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با وضعیت فوق العاده‌ای روبرو شدند تا هردو، بخش مهمی از قدرت خود را در این دیدار از دست بدهند.

به گزارش ورزش 11 - نیمکت نشینی پرمفهوم سیدجلال حسینی در دیدار برابر نفت آبادان و خارج شدن او از تمرینات درون تیمی سرخ‌های تهران توسط گابریل کالدرون در یک سو، و در سویی دیگر مصدومیت نگران کنندۀ شیخ دیاباتۀ مالیایی در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان، اولین زنگ هشدار را برای سرخآبی‌ها در آستانۀ دربی به صدا درآورد تا حضور این 2 ستارۀ کلیدی، در دربی نودم، در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

پرسپولیس تهران رسماً در فاصلۀ یک روز مانده تا برگزاری دربی پایتخت، سیدجلال حسینی را به دلیل مصدومیت از لیست خود کنار گذاشته تا شجاع خلیل‌زاده‌ای که گفته می‌شد حضور به دلیل مصدومیت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، رسماً به ترکیب سرخ‌ها بازگردد و در کنار کنعانی‌زادگان تبدیل به زوج قلب دفاعی پرسپولیس شوند.

استقلال نیز سرانجام پس از تکذیب و کتمان‌های فراوان، تایید کرد که وضعیت مصدومیت شیخ دیاباته جدی است و این غول بلندبالا توانایی حضور در دربی را نداشته و تلاش‌های پزشکان بی‌ثمر بوده است تا نقطۀ قوت آبی‌پوشان پایتخت در نبرد نودم برابر پرسپولیس رسماً از دست برود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها