کد خبر : 28298

کاپیتان پرسپولیس برابر استقلال کیست؟!

کاپیتان پرسپولیس برابر استقلال کیست؟!

بدون شک، لیدر جدید پرسپولیس در میدان نبرد، در روز غیبت سیدجلال حسینی برابر استقلال نقش تعیین‌کننده‌ای را با توجه به جو سنگین نبرد ایفا خواهد کرد.

به گزارش ورزش 11  - سیدجلال حسینی کاپیتان کلیدی و رهبر بزرگ پرسپولیس در میدان نبرد، نمی‌تواند به دلیل مصدومیت سرخ‌های تهران را برابر استقلال همراهی کند تا این ماجرا بدل به آغاز کنجکاوی‌های تازه برای یافتن گزینۀ جدید رهبری مردان سرخ در روز بزرگ شهرآورد تهران و مهم‌ترین دربی قارۀ کهن، شود.

امید عالیشاه به‌واسطۀ قدمت فراوانش در پرسپولیس، گزینۀ اول رهبری مردان پرسپولیس در میدان نبرد است که دست برقضا، روزهای بسیار خوشی را هم با پرسپولیس در دربی تجربه کرده و طعم شیرین گلزنی برابر آبی‌ها را در ذهن دارد و حتی از زمین بازی در دربی اخراج شده که این موضوع به او مجموعه‌ای از تجربه‌های شیرین و تلخ را داده تا بتواند بهترین گزینه برای رهبری سرخ‌ها باشد.

اما اگر کالدرون باز هم تصمیم به ایجاد تغییر در ترکیب خود کند و این ستارۀ کلیدی را از ترکیب اصلی کنار بگذارد، احمد نوراللهی تبدیل به گزینۀ دوم کاپیتانی پرسپولیسی‌ها خواهد شد، کما اینکه در نبرد برابر نفت آبادان نیز او بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو بسته بود! جالب است بدانید که گزینۀ سوم کاپیتانی پرسپولیس علی علیپور ستارۀ جنجالی سرخ‌ها است و اگر نوراللهی در ترکیب حضور نداشته باشد، او کاپیتان قطعی سرخ‌ها خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها