کد خبر : 2829

3 گزینه مطرح برای شهرداری تهران

3 گزینه مطرح برای شهرداری تهران

باشگاه خبرنگاران جوان: عضو شورای شهر تهران در واکنش به تصویب نشدن استفساریه مربوط به بازنشستگی شهرداران گفت: ما در این مسیر به آخر راه رسیده‌ایم.

زهرا نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به تصویب نشدن طرح یک فوریتی استفساریه برای استثنا شدن شهرداران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس گفت: ما از تمام ظرفیت‌های حقوقی و قانونی خود برای حفظ‌ آقای افشانی استفاده کردیم، اما اکنون در این مسیر به آخر راه رسیده‌ایم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه ما برای حفظ شهردار تهران در مسیری بودیم که اعتقاد داشتیم می‌توانیم آن را جمع‌بندی کنیم، تصریح کرد: اکنون با تصویب نشدن استفساریه ما در این مسیر به آخر راه رسیده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه از تمام توان حقوقی خود برای حفظ ثبات مدیریت شهری استفاده کردیم، افزود: متاسفانه این اتفاق رخ نداد و شورا هم تابع قانون است.

گزینه های مطرح برای شهرداری تهران

لازم به ذکر است که در حال حاضر در فضای رسانه ای ، عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران و علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از گزینه‌های مطرح تصدی شهرداری تهران هستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها