کد خبر : 28195

فرهاد مجیدی فردای دربی جانشین استراماچونی می شود؟

فرهاد مجیدی فردای دربی جانشین استراماچونی می شود؟

خبر‌های کاملاً موثق از داخل فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد کمیته فنی گزارشی کامل از عملکرد تیم امید آماده کرده که ارائه آن به مهدی تاج، کار فرهاد را یکسره می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، روز دوشنبه هفته آینده تکلیف فرهاد مجیدی، حمید استیلی و تیم امید روشن خواهد شد. آنچه از همین حالا قابل پیش‌بینی است، احتمال جدایی یکی از آنهاست. هرچند فرهاد به استیلی پیام داده مشکلی با او ندارد و فقط اختیار تام می‌خواهد و استیلی هم به اطرافیانش گفته با فرهاد اختلاف ندارد ولی بعید است همکاری این دو ادامه پیدا کند.

خبر‌های کاملاً موثق از داخل فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد کمیته فنی گزارشی کامل از عملکرد تیم امید آماده کرده که ارائه آن به مهدی تاج، کار فرهاد را یکسره می‌کند. در این گزارش نسبت به آیتم‌هایی، چون تمرین دادن، مقدار زمان تمرین، طراحی تمرین، چیدمان بازیکنان، طرح‌های تاکتیکی و... توضیحاتی دیده می‌شود که مساوی با مردود شدن فرهاد مجیدی است. این به گوش شماره ۷ محبوب آبی‌ها رسیده و اصلاً به همین دلیل پیش از شروع جلسه فنی، با مهدی تاج جلسه داشت. فرهاد در آن جلسه رو به رئیس فدراسیون فوتبال گفت اگر بگذارند کارش را کند و دخالت نکنند، موفق خواهد شد. تاج حداقل تا هفته قبل سیاست حمایتی از فرهاد مجیدی داشت، اما هنوز مشخص نیست با دیدن این گزارش و همین‌طور جو منفی که علیه او در کمیته فنی و همین‌طور کمیته جوانان وجود دارد، دوباره به حمایت خود ادامه خواهد داد یا نه؟ اعضای کمیته فنی با عنوان «فرهاد نمی‌تواند در تیم امید موفق شود» به استقبال جدایی او رفته‌اند. در این بین مشکل گسترش یافته، فرهاد و حمید استیلی هم به مشکل خورده‌اند به شکلی که دو طرف به یک نتیجه مشترک رسیده‌اند؛ یا فرهاد بماند یا حمید. جواب این سؤال روز دوشنبه هفته آینده به طور قطع مشخص خواهد شد.

یا حمید یا فرهاد

یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال فاش کرد روز دوشنبه هفته آینده قرار است اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال به همراه مهدی تاج، حمید استیلی و محمدرضا ساکت جلسه‌ای را برگزار کنند. محور این جلسه بررسی گزارش کمیته فنی و جواب دادن به چنین سؤالی خواهد بود؛ فرهاد بماند یا حمید؟ باخبر شدیم احتمالاً فدراسیون به حمید رأی می‌دهد و فرهاد باید با نیمکت تیم امید خداحافظی کند؛ مگر اینکه اتفاق عجیب و غریبی رخ دهد. فرهاد همه چیز را زیر نظر دارد تا اگر یک درصد به این نتیجه برسد که رأی کمیته فنی برکناری او باشد، قبل از تشکیل جلسه، به صورت رسمی استعفا دهد و از تیم امید برود. اوضاع اصلاً خوب نیست. خبر‌های عجیبی از تیم امید به گوش می‌رسد. در صورتی که جدایی فرهاد قطعی شود، مهدی تاج و فدراسیون دوباره پی مربی جدید می‌افتند. هیچ بعید نیست انتخاب آن‌ها امید نمازی باشد که قبلاً دستیار کارلوس کی‌روش بوده و در اردوی ازبکستان هم کنار تیم ملی بود، شاید هم با توجه به فرصت کم، از خود استیلی بخواهند هدایت تیم را قبول کند.

خبر‌های داغ از استقلال؟

آنچه در اتفاقات تیم امید مشخص شد، ضعف شدید فدراسیون است که نتوانسته یک تصمیم درست برای آن‌ها بگیرد. فدراسیون کرانچار را برکنار کرد، چون به عملکردش انتقاد داشت. دستمزد او هم بالا بود. به همین خاطر سر وقت مربی جدیدی رفت. توقع این بود که حداقل آن‌ها کسی را انتخاب کنند که به وضعیت تیم امید سر و سامان دهد و همه را به صعود امیدوار کند ولی سراغ گزینه‌ای رفتند که تجربه‌ای نداشت. کمیته فنی هم به این نتیجه رسیده که فرهاد فعلاً تجربه نشستن روی نیمکت تیم امید را ندارد و برای او کاملاً زود بود که روی چنین نیمکتی بنشیند. نتیجه‌ای که البته خیلی دیر به آن رسیده‌اند. فرهاد هم در این بین پیام فرستاده همین حالا مشتری دست به نقد دارد و اگر در تیم امید نباشد، تیم دارد. یکی از استقلال به او گفته در صورتی که استراماچونی در شهرآورد نتیجه نگیرد برکنار می‌شود و سکان هدایت تیم محبوبش به او خواهد رسید. همین حالا مربی ایتالیایی علاقه‌مند است استعفا بدهد و برود ولی باشگاه می‌گوید با چنین رفتاری مخالف است.

آیا اخبار جنجالی در راه است؟ نکته اینجاست که دوشنبه دیگر تکلیف شهرآورد مشخص شده و فرهاد راحت‌تر می‌تواند تصمیم بگیرد. منتظر یک روز پرخبر باشید.

البته شنبه هم قرار است کمیته فنی جلسه‌ای برگزار کند و اعضا درباره فرهاد مجیدی به بحث و تبادل نظر بپردازند و به یک تصمیم مشترک برسند. استیلی در این جلسه شرکت می‌کند و احتمالاً فرهاد هم برای ارائه توضیح دعوت می‌شود ولی جلسه اصلی دوشنبه با حضور تاج برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها