کد خبر : 28105

احتمال کم حضور دیاباته در دربی

احتمال کم حضور دیاباته در دربی

مهاجم تیم فوتبال استقلال حتی اگر مقابل پرسپولیس شانس حضور داشته باشد ممکن است بتواند فقط برای دقایقی برای تیمش به میدان برود.

به گزارش فارس ، شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی تیم استقلال که در دیدار گذشته این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان دچار مصدومیت شد بعد از پایان این بازی به تهران برگشت و تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی تیمش دنبال کرد.

دیاباته با وجود اینکه از ناحیه دنده دچار شکستگی نشده است اما طی روزهای اخیر روند درمان خود را زیر نظر کادر پزشکی استقلال دنبال کرده ولی احتمال حضور این بازیکن در دربی ضعیف است و شاید وی  تنها 10 درصد شانس داشته باشد در بازی مقابل پرسپولیس به میدان برود.  وی از ناحیه عضلات شکم و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شده و در این ناحیه درد زیادی حس می‌کند. از سوی دیگر شرایط قفسه سینه و عضلات وی به شکلی است که شاید در صورت درمان مستمر بتواند برای دقایقی برای استقلال در دربی به میدان برود اما حضور 90 دقیقه این بازیکن در دربی ممکن نیست.

با این وجود دیاباته همچنان به روند درمان خود ادامه خواهد داد اگر چه با این شرایط نمی‌تواند در تمرینات تاکتیکی تیمش شرکت کند و شاید همین موضوع هم یک مشکل برای استراماچونی باشد که مهاجم اهل مالی در برنامه‌های گروهی غایب است.

تیم فوتبال استقلال روز 31 شهریور از ساعت 16 به مصاف پرسپولیس می‌رود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها