کد خبر : 28095

نظر وزیر جدید در مورد افزایش حقوق رتبه بندی معلمان

نظر وزیر جدید در مورد افزایش حقوق رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در هماهنگی با سازمان برنامه‌و‌بودجه، حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبه‌بندی پیش‌بینی شد و دولت با بررسی‌ حقوقی که انجام داد به این نتیجه رسید که می تواند بخشی از رتبه بندی را با استفاده از قانون مدیریت اجرا کند.

به گزارش تسنیم، حاجی میرزایی درباره طرح رتبه‌بندی معلمان گفت:مطابق قانون پیش بینی شده است که دولت لایحه‌ای را درباره طرح رتبه‌بندی ارائه کند و پیش نویس این لایحه تدوین شده و در اختیار دولت و در دستور کار کمیسیون اجتماعی دولت است تا مراحل را بگذراند در راستای هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه  حدود  2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای این طرح برای سال 98 پیش بینی شده است،دولت با بررسی‌های حقوقی که انجام داد به این نتیجه رسید که می تواند بخشی از این رتبه بندی را با استفاده از قانون مدیریت خدمات کشوری اجرایی کند.

وی ادامه‌داد: این آیین‌نامه که با استفاده از ظرفیت‌های دولت است به زودی تصویب خواهد شد. امیدواریم بر اساس آن اعتباری را که پیش بینی کرده‌ایم در اختیار فرهنگیان قرار دهیم و انشاالله برای تقدیم این لایحه به مجلس اقدام خواهد شد.

وی در پاسخ به  این پرسش که آیا میزان حقوق معملمان بین 400 تا 600 هزارتومان افزایش می‌یابد؟ گفت:  من نمی‌توانم دقیق عدد و رقم افزایش حقوق را  بگویم، میزان افزایش حقوق با توجه به رتبه‌های افراد متفاوت است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها