کد خبر : 28013

تیمی که باید از آن هراس داشت!

تیمی که باید از آن هراس داشت!

پدیده شهر خودرو، در سه هفتۀ گذشتۀ برگزار شدۀ رقابت‌های لیگ برتر، نشان داد، آماده‌ترین و با برنامه‌ترین تیم مدعی قهرمانی لیگ نوزدهم است.

به گزارش ورزش 11 - اگر نتایج یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس و دوران حضورش در این تیم را نادیده بگیریم، این مربی جوان و خلاق و با برنامه، در تمامی تجربه‌های قبلی خود موفق ظاهر شده است! موفقیت‌هایی که به بهترین روش‌ها با مهره‌هایی بسیار معمولی و گمنام حاصل شد تا تبلور مربی جوان و موفقی چون یحیی در فوتبال ایران شکل بگیرد.

در تمامی ادوار مربیگری یحیی در لیگ برتر، او همواره خلائی بزرگ را با خود به همراه داشته است و آن خلاء، حضور ستارگان قابل ملاحظه در راستای تکیه دادن بر آنها و ایجاد توازن قدرت مقابله برای رقابت با دیگر رقبای بزرگ لیگ، همچون پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور بود، که اکنون با به مالکیت درآمدن این باشگاه از سوی شهر خودرو، عملاً بودجۀ لازم در اختیار یحیی قرار گرفت تا او با خرید اندک ستاره‌های لیگ، تیمی بسیار ترسناک را با اندیشه‌های ویرانگر خود راهی میادین کند.

یحیی امروز به خوبی توانسته تعادل زیبایی فوتبال و چشم‌نوازی تاکتیکی را در کنار نتیجه‌گرایی در تیم خود جاری کند تا تیم او تبدیل به اصلی‌ترین مدعی قهرمانی لیگ نوزدهم شود که تا به اینجای کار در هر سه دیدار برگزار شده، پیروزی را از آن خود کرده باشد و بر صدر جدول و بالاتر از سایر رقبا حکمفرمایی کند، تیمی که به نظر می‌رسد این بار در کوران رقابت‌ها با برنامه‌تر و سرسخت‌تر، صدر جدول را در آغوش خود باقی نگاه خواهد داشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها