کد خبر : 27902

ماجرای تهدید جنجالی دروازه بان پرسپولیس

ماجرای تهدید جنجالی دروازه بان پرسپولیس

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بعد از اعلام حکم یک جلسه محرومیتش مدعی شد دیگر در ایران بازی نخواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، علیرضا بیرانوند که بعد از انتشار ویدئویی مبنی بر توهینش به هواداران تراکتور، به کمیته انضباطی دعوت شده بود، بعد از جلسه‌ با حسن زاده و ارائه توضیحاتش با حکم محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شد.

این در حالیست که انتظار می‌رفت با توجه به پرونده قبلی‌اش که محرومیت سه جلسه‌ای تعلیقی او را تهدید می‌کرد، این حکم با شدت بیشتری همراه باشد. در نهایت اما او خوش شانس بود که اینبار به کمیته انضباطی دعوت شده و پرونده‌اش در این مرجع مورد بررسی قرار گرفت و به همین منظور حکم تعلیقی‌اش به جریان نیفتاد.

با این حال دقایقی بعد از اعلام این حکم، علیرضا بیرانوند با گفتگویی عجیب مدعی شد که با توجه به این حکم از فوتبال ایران خداحافظی خواهد کرد. علیرضا بیرانوند در این رابطه به ایسنا گفته: من از فوتبال ایران خداحافظی می‌کنم و همین الان می‌خواهم موبایلم را خاموش کنم و به شهرستان بروم.

علیرضا بیرانوند در گفتگویی دیگر مدعی شده که کمیته انضباطی بدون توجه به فحاشی و تحریک هواداران تراکتور که منجر به این رفتار او شده، او را محروم کرده است . او به ورزش مدیا گفته:آقایان به من زور می گویند و فحاشی ها علیه من را نادیده می گیرند بنابراین رسما از فوتبال ملی و باشگاهی خداحافظی می کنم.

علیرضا بیرانوند در حالی مدعی شده که از فوتبال ایران خداحافظی خواهد کرد که موضوعات مهمی را در رابطه با این اظهارنظر غیرحرفه‌ای خود فراموش کرده؛ او که به تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده در وهله اول احترام به قراردادش و کسب مجوز جدایی از این تیم برای دستیابی به هدف جدایی‌اش را فراموش کرده و در نهایت نیز باید مشاوران او به او توضیح دهند که پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی اکنون خاتمه یافته و او برای اینکه راهی تیم دیگری شود نیاز به این خواهد داشت علاوه بر کسب مجوز و رضایتنامه از باشگاه پرسپولیس، نیم فصل خانه نشین شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها