کد خبر : 27879

نظرات عجیب ستاره برزیلی پیشین استقلال در مورد دربی

نظرات عجیب ستاره برزیلی پیشین استقلال در مورد دربی

بازیکن برزیلی سابق استقلال گفت: استقلالی‌ها از استراماچونی انتظار معجزه نداشته باشند.

به گزارش پارس فوتبال ، ستاره برزیلی سابق استقلال ، فابیو جان‌واریو که این روز‌ها در زادگاهش به صورت کامل اخبار فوتبال ایران و استقلال را پیگیری می‌کند درباره داربی ، استراماچونی ، دیاباته و آینده استقلال نظرات جالبی داد !

از استراماچونی انتظار معجزه نداشته باشید

فابیو جان‌واریو:

استقلال فصل را خوب شروع نکرد که آن هم طبیعی بود، چون امسال علاوه بر تغییرات گسترده در کادر بازیکنان، کادر فنی متفاوتی نیز روی نیمکت حضور دارد. شما وقتی از یک مربی ایتالیایی بهره می‌برید قطعاً باید خودتان را برای همسو کردن با افکار متفاوت چنین مربیانی آماده کنید نه اینکه در همان دو، سه هفته اول انتظار معجزه داشته باشید. آندره‌آ استراماچونی را از زمان حضور در اینترمیلان شناختم و اعتقاد دارم او از آن دست مربیان جوانی است که می‌تواند زمینه آماده کردن تیمی متفاوت از همه این سال‌ها برای طرفداران استقلال را فراهم کند پس بدون اینکه انتظار معجزه زودهنگام داشته باشیم باید به او زمان و آرامش لازم را بدهیم تا تیمی رؤیایی بسازد.

استقلال فاقد یک رهبر باتجربه است

فابیو جان‌واریو:

یکی از دو بازی استقلال در این فصل را کامل تماشا کردم، چون مقابل یکی دیگر از تیم‌هایی بود که من خاطرات زیادی با آن داشتم. فولاد زمینه معرفی من به فوتبال ایران شد و خوشحالم که مقطعی برای اهوازی‌ها توپ زدم. در این بازی استقلال فقدان نداشتن یک رهبر باتجربه را کاملاً لمس کرد، بازیکنی که بتواند داخل زمین تیم را رهبری کند. البته باید بگویم بدشانسی هم گریبانگیر استقلال شد که نتوانست اولین برد خود را جشن بگیرد.

انتظارات از خارجی‌ها در استقلال همیشه بالاست

فابیو جان‌واریو:

در تیمی مثل استقلال همیشه انتظارات از بازیکنان خارجی بالاست. شاید به همین خاطر هم باشد که همه از شیخ دیاباته انتظار گلزنی و بازی متفاوت را دارند، اما باید این واقعیت را در نظر داشت که چنین بازیکنانی با آن سابقه حضور در فوتبال اروپا وقتی به ایران پا می‌گذارند برای وفق پیدا کردن نیاز به زمان دارند تا توانایی خود را بروز دهند. مسلماً اگر فشار‌های کاذب زیاد باشد ممکن است اصلاً این بازیکنان نتوانند به موفقیتی برسند و خیلی زود سوخت می‌شوند.

شهرآورد بازی مرگ و زندگی است

فابیو جان‌واریو:

شهرآورد بازی مرگ و زندگی است. این را به جرأت می‌گویم، چون سال‌ها تجربه حضور در آن را داشتم و خوب می‌دانم برد و باخت در آن چه تبعاتی می‌تواند داشته باشد به خصوص امسال که شرایط هر دو تیم از جمله استقلال بسیار حساس‌تر است. امیدوارم استراماچونی و بازیکنانش قبل از مسئله فنی بتوانند از زیر بار فشار‌های روانی این بازی به سلامت عبور کنند، چون در غیر این صورت باید خود را برای تبعات سنگینی آماده کنند که سرنوشت‌شان را تغییر می‌دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها