کد خبر : 27872

برانکو در استقلال؟ چرا که نه!

برانکو در استقلال؟ چرا که نه!

چندین ماه است که برانکو ایوانکوویچ از ایران رفته، اما این مربی کروات هنوز حضور چشمگیری در رسانه‌های داخلی دارد؛ آنقدر که با این همه خبر و مصاحبه و گزارش اگر کسی نداند تصور می‌کند پروفسور هنوز در لیگ ایران مشغول کار است.

به گزارش روزنامه گل ، طبیعی است که او چهره‌ای جذاب برای هواداران فوتبال باشد. مخصوصا با کارنامه حیرت‌انگیزی که در پرسپولیس به جا گذاشت.

برانکو ابتدای فصل جاری به خاطر کسب پول بیشتر و البته تجربه یک چالش متفاوت راهی لیگ عربستان شد، اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد این است که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او روزی که خیلی هم دور نیست به فوتبال ایران بازخواهد گشت.

همین حالا شرایط ایوانکوویچ در الاهلی خوب نیست و احتمال اخراج او وجود دارد، اما حتی اگر چنین اتفاقی رخ ندهد بالاخره روزی قرارداد او با تیم عربستانی به پایان خواهد رسید و اینجاست که بازار کار جذاب ایران به وی چشمک خواهد زد.

گذشته از پرسپولیس که اصولا تیم بازگشت مربیان است و از علی پروین و دایی تا مصطفی دنیزلی هر کدام بیشتر از یک دوره در این تیم مربیگری کرده‌اند، سایر باشگاه‌های ایرانی هم می‌توانند مقاصد جذابی برای برانکو باشند. فراموش نکنیم مالک تراکتورسازی حتی پیش از پایان قرارداد برانکو با پرسپولیس با او مذاکره حضوری انجام داد.

در هر صورت ایران کشوری بسیار آشنا برای برانکو محسوب می‌شود. او اینجا می‌تواند پول بسیار خوبی در بیاورد و البته مطابق سنوات گذشته مالیات هم ندهد! بدون تعارف تجربه اخیر هم نشان داد نهایت بازاریابی‌های ایوانکوویچ حداکثر همین لیگ عربستان یا چیزی شبیه آن است. پس شک نکنید او دوباره به فوتبال ایران بازخواهد گشت.

پروفسور در استقلال؟ چرا که نه!

خود پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، فولاد، ذوب‌آهن و ... می‌توانند مقاصد احتمالی پروفسور در بازگشتش به ایران باشند، اما اسم استقلال را هم از قلم نیندازید.

اگر تصور می‌کنید برانکو آدمی است که به دلیل خاطرات جذابش با هواداران پرسپولیس قید پیشنهاد احتمالی از استقلال را می‌زند، یقینا با روحیات او آشنا نیستید. برانکو به فوتبال به صورت کاملا حرفه‌ای نگاه می‌کند و این مساله را از واکنش او به انتقال مستقیم گادوین منشا از پرسپولیس به استقلال هم می‌شد فهمید.

مردی که همین امسال در یک قدمی جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تراکتورسازی بود، هیچ منعی برای بررسی جدی پیشنهاد احتمالی استقلال نخواهد داشت. اگر شک دارید، فقط صبر کنید. همین!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها