کد خبر : 27810

این ستاره پرسپولیسی می خواهد فیکس باشد!

این ستاره پرسپولیسی می خواهد فیکس باشد!

بشار رسن که یک روز زودتر از ملی پوشان ایرانی پرسپولیس به تمرین اضافه شده، امیدوار است در سه بازی حساس آینده فیکس باشد.

به گزارش پارس فوتبال ، بشار رسن ستاره عراقی تیم پرسپولیس در بازی با تراکتور یک نیمه فرصت بازی پیدا کرد و اگرچه نتوانست از شکست سرخ ها جلوگیری کند اما نمایش قابل قبولی را از خود نشان داد. این هافبک شماره ۵ با زدن شوت دیدنی از روی ضربه ایستگاهی یکی از موقعیت های خطرناک تیمش را خلق و البته پیام بازگشت خود را نیز مخابره کرد.

رسن در چند ماه اخیر به علت مصدومیت از میادین دور بود و حتی در هفته اول جزو فهرست ۲۳ نفره نیز قرار نگرفت اما حالا شانس زیادی برای بازی در ترکیب اصلی دارد. باتوجه به این که مهدی ترابی، وحید امیری و احمد نوراللهی سه هافبک پرسپولیس در اردوی تیم ملی بودند و دیرتر از رسن به تمرینات اضافه شدند، کالدرون حساب ویژه ای روی بشار باز کرده و امیدوار است او بتواند در مقابل صنعت نفت نقش آفرینی کند.

نکته مهم این است که بازی پس از صنعت نفت دیدار دربی خواهد بود و به همین خاطر بشار فرصت این را دارد که بتواند در مقابل صنعت نفت بدرخشد و به بازی با استقلال نیز برسد. او در دو سال گذشته عملکرد خوبی مقابل آبی پوشان پایتخت داشت اما از گلزنی و گلسازی ناکام بود. اثرگذاری در دربی تهران از اهمیت بالایی برای بازیکنان خارجی برخوردار است و هافبک عراقی نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد تا ابتدا در مقابل صنعت نفت و سپس برابر استقلال بدرخشد.

نکته جالب این است که سرخپوشان در ۴ هفته آینده سه بازی با مدعیان خواهند داشت و طبیعتا کالدرون و مدیران پرسپولیس برای چنین رویدادهایی است که بشار و براندائو را جذب کرده اند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها