کد خبر : 27798

آقای عزیز مگر خودت پرسپولیسی نبودی؟

آقای عزیز مگر خودت پرسپولیسی نبودی؟

مصاحبه مجتبی محرمی درباره احکام سنگین عاملان جنجال دربی سال ۷۳ یک بار پرونده این بازی را بعد از ۲۵ سال باز کرده است.

به گزارش پارس فوتبال ، مجتبی محرمی مدعی شده که امیرحسین فتحی مدیرعامل فعلی استقلال در آن مقطع عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود و حکم محرومیت محرمی را در حالی که هنوز از استادیوم بیرون نرفته بود، صادر کرد!

محرمی البته قصد دارد با این مصاحبه، مظلوم‌نمایی کند و احکام آن بازی را ناعادلانه جلوه بدهد اما واقعیت این است که کمیته انضباطی در آن بازی چند استقلالی را هم محروم کرد و فقط پرسپولیسی‌ها نبودند که قربانی جنجال‌های آن بازی شدند.

ضمن این که داریوش مصطفوی که در آن مقطع رئیس فدراسیون فوتبال بود مصاحبه کرد و به صراحت اعلام کرد که همه آرای محکومیت را خودش صادر و امضا کرده و فتحی فقط رای را انشا کرده است!

به نظر می‌رسید با این مصاحبه جنجال‌ها تمام شود اما مصطفوی در مصاحبه‌ای جدید حرف‌های عجیبی زد که دوباره می‌تواند به جنجال و تنش بین پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها دامن بزند. او مدعی شده که اگر می‌دانست فتحی استقلالی است هرگز او را عضو کمیته انضباطی نمی‌کرد!

حالا سوال از مصطفوی این است که با چنین منطقی چرا فردی مثل شما که یک پرسپولیسی دوآتشه هستید رئیس فدراسیون فوتبال شدید؟‌ چگونه شما که پرسپولیسی هستید می‌توانید بالاترین منصب مدیریتی فوتبال را در اختیار داشته باشید اما یک نفر به جرم استقلالی بودن نمی‌تواند عضو کمیته انضباطی فدراسیون شما باشد؟ یادمان نرفته که در زمان حضور مصطفوی در فدراسیون بود که علی پروین سرمربی تیم ملی شد. در دوره حضور او در فدراسیون اتفاقات دیگری هم افتاد که بیشتر آنها به سود پرسپولیس بود که به خیلی از آنها خودش و همکارانش اعتراف کرده‌اند.

از جمله لابی امیر عابدینی با او که باعث شد در یک اتفاق تاریخی و باورنکردنی، پرسپولیس اختلاف دوازده امتیازی‌اش با بهمن را جبران کند و قهرمان شود.

آی اسپورت

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها